دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در بخش سیل‌زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شد. وی در جلسه‌ای که در بخشداری پلان برگزار شد ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته، در خصوص امتداد کمک‌رسانی و حضور گروه‌های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد. فرمانده سپاه سلمان استان...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ساجده عرب‌سرخی، فعال در حوزه توسعه سیستان‌وبلوچستان درباره شرایط سیل در سیستان و بلوچستان گفت: دسترسی 10 تا 20 درصد روستا‌های نیکشهر مسدود است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران به 22 هزار و 289 نفر امدادرسانی و برای 8928 نفر اسکان اضطراری فراهم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که 16 شهرستان استان سیستان و بلوچستان از نهم اسفندماه درگیر سیل و آبگرفتگی ناشی از بارش‌ها شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بر اثر بارندگی‌های اخیر که از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز شده، شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی در 387 روستا در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و قصرقند سیستان و بلوچستان هستیم و براساس اطلاعات اعلامی از سوی منابع رسمی زندگی بیش از 110 هزار نفر از مردم روستایی بلوچستان، در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی صنعت آب گفت: اگر سد زیردان وجود نداشت اضافه حجم 1700 متر مکعبی کلیه‌ی مناطق پایین‌دست در جنوب استان سیستان و بلوچستان را زیر آب فرو می‌برد و میزان خسارت‌های مالی و جانی صدها برابر شرایط فعلی بود. سخنگوی صنعت آب گفت: اگر سد زیردان وجود نداشت اضافه حجم 1700 متر مکعبی کلیه‌ی مناطق پایین‌دست در جنوب استان سیستان و بلوچستان را زیر آب فرو می‌برد و میزان خسارت‌های مالی و جانی صدها برابر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات امدادرسانی در عملیات جوی 7 روز گذشته، از برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهر چابهار به دلیل سیل و آب‌گرفتگی خبر داد.

خبرگزاری مهر

در حال حاضر حدود 50درصد از کالری دریافتی جهان به طور مستقیم از غلات به دست می‌آید. در این میان، برنج، گندم و ذرت به عنوان غلات اصلی و البته اخیرا با میزان کمتری سورگوم و ارزن ظهور کرده‌اند.

وب‌گاه الف

براساس محتوای فاش شده یک نشست، کارکنان سی‌ان‌ان، از جمله یک مجری مشهور اخبار بین‌المللی، در جلسه با مدیران این شبکه درباره آنچه شکست‌های بی‌شمار مدیریت در پوشش جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه توصیف کردند، به انتقاد پرداختند.

وب‌گاه الف

براساس محتوای فاش شده یک نشست، کارکنان سی‌ان‌ان، از جمله یک مجری مشهور اخبار بین‌المللی، در جلسه با مدیران این شبکه درباره آنچه شکست‌های بی‌شمار مدیریت در پوشش جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه توصیف کردند، به انتقاد پرداختند.

وب‌گاه گسترش

خشکی تالاب‌ها و رودخانه‌های فصلی، از بین رفتن درصد زیادی از اراضی جنگلی و منابع‌طبیعی، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و استفاده حداکثری از آب‌های ژرف و انقراض گونه‌های نادر حیات‌وحش به‌دلیل شکار بی‌رویه تنها چند نمونه از آسیب‌هایی است که در طول چند دهه بر پیکر محیط‌زیست کشور وارد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر سرتیپ غلامعلیان از آماده باش کامل ارتش ایران در برخی از استان های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرتیپ غلامعلیان از آماده باش کامل ارتش ایران در برخی از استان های کشور خبر داد. جزئیات و علت آماده باش ارتش را در ادامه می خوانید.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارندگی‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان طی 100 سال اخیر بی‌سابقه بوده و منجر به محاصره 387 روستا و مسدود شدن 13 مسیر ارتباطی شده است. بخش دشتیاری به طور کامل در محاصره آب است و مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب، جانمایی بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس و حضور و فعالیت بسیاری از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی و ناظر در پای صندوق‌ها، به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.