سه‌شنبه 8 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه اکنون 11 شهرستان استان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل و آبگرفتی قرار دارد، گفت: سه فروند بالگرد برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آمادگی است تا به محض مهیا شدن شرایط جوی عملیات امدادرسانی هوایی آغاز شود.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در استان سیستان و بلوچستان مردم باوجود وقوع سیل پای صندوق‌ها حاضر شدند و در برخی شهرستانها هم مردم در دمای زیر صفر در انتخابات مشارکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه اکنون 11 شهرستان استان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل و آبگرفتی قرار دارد، گفت: سه فروند بالگرد برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آمادگی است تا به محض مهیا شدن شرایط جوی عملیات امدادرسانی هوایی آغاز شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وظیفه داریم بنا به آنچه قانون حکم کرده، نقش و وظیفه امانتداری مردم را ایفا کنیم، ما حتماً امانت‌دار مردم و خدمتگزار آنان هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مدیران شعب اخذ رای توجه دارند که هرکس با یکی از پنج مدرک هویتی به شعبه مراجعه کرد می‌توان رأی وی را اخذ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برخی از مردم از نظر جسمی برایشان مقدور نیست در پای صندوق رای حاضر شوند؛ شعب سیار موظف هستند رای آن‌ها را اخذ کنند.

وب‌گاه فرارو

«بیشترین مسیر‌های بسته شده در بلوچستان در شهرستان‌های دشتیاری، قصرقند، فنوج و دلگان واقع شده که برای بازگشایی این مسیر‌ها ابتدا باید طغیان رودخانه‌های محلی فروکش کند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقوع سیلاب در سیستان و بلوچستان فاجعه آفریده است و وضعیت مردم در این منطقه بحرانی است. بارش باران و جاری شدن سیلاب سبب محاصره شدن 387 روستا در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و قصرقند سیستان و بلوچستان شده و براساس اعلام مسوولان و مردم وضعیت بیش از 110 هزار نفر از مردم روستایی بحرانی است. سیلاب سبب طغیان رودخانه‌های فصلی شده به طوری که راه تمام روستاها بسته شده و هیچ ارتباطی به سایر شهرستان‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رأی مردم رأی به عزت و استقلال کشور است و قهر با صندوق رأی مشکل را حل نمی‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گزارشی از ستاد انتخابات، از برگزاری بدون مشکل انتخابات خبر داد و اظهار کرد: رای‌گیری به صورت روان انجام می‌شود و قریب به 100 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند. وی با اشاره به قطع ارتباط چند شعبه در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل، گفت: این مشکل در حال پیگیری و رفع است. زارع پور در ادامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اتصال 99/5 درصد شعب اخذ رأی برقرار است اما در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل قطعی وجود دارد و چند ده شعبه‌ای قطع هستند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات گفت: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه انتخابات بدون مشکل در حال انجام است، یادآور شد: در چند شعب استان سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زارع پور گفت: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 20 هزار نفر در حوادث جوی اخیر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار، گفت: بر اثر شدت بارش ها آب به داخل منازل هشت روستا نفوذ کرده و نیاز به کمک های امدادی فوری دارند.