چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در گزارشی به صفحه‌ی نخست شماره‌ی 79 روزنامه‌ی سلام در سیزدهمین روز از شهریور سال 1370 که به قیمت 10 ریال منتشر شده بود، پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

«بالاترین میزان خرید روزانه نفت ایران توسط چین به اکتبر سال 2023 میلادی بازمی گردد که چیزی در حدود 1.66 میلیون بشکه بود. این در حالی است که این رقم در ماه جاری میلادی به عدد 1.75 میلیون بشکه در روز رسیده است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر نشتی گاز شهری یک واحد مسکونی در تبریز دچار انفجار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جزئیاتی از حادثه انفجار گاز شهری در تبریز منتشر شد.

وب‌گاه تابناک

شمار قربانیان سیل اخیر در بنگلادش تا امروز (سه‌شنبه) به 71 نفر رسیده و میلیون‌ها نفر همچنان در مناطق ویران‌شده بر اثر این حادثه طبیعی، آواره هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که تبلیغات بازرگانی در تلویزیون سابقاً موج انتقادات زیادی را به همراه داشت، حالا پلتفرم‌های نمایش‌خانگی با مدل‌های جدید تبلیغاتی، از جمله دریافت حق اشتراک و پخش آگهی‌های اضافی، به موضوعی مورد بحث تبدیل شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

قلعه مانداگارانا یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های قدمت تاریخی شهرمرند است که در محدوده شرقی شهر قرار دارد و از جاذبه‌های دیدنی استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

استاد پژوهشکده مهندسی سازه ضمن اشاره به اینکه براساس هیچ مبنای علمی این امکان وجود ندارد که بتوان 12 ثانیه قبل از اینکه زلزله به نقطه‌ای برسد، حسگرهای ما آن را تشخیص دهند، گفت: «امروزه و با توجه به آنچه در دنیای علمی مطرح است دستگاهی را نداریم که بتواند زلزله را 12 ثانیه زودتر تشخیص دهد.»

خبرگزاری مهر

مقامات روز سه شنبه گفتند که سیل و رانش زمین ناشی از توفان استوایی "یاگی" دست کم 10 کشته و حداقل یک مفقود بر جای گذاشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد پژوهشکده مهندسی سازه گفت: براساس هیچ مبنای علمی این امکان وجود ندارد که بتوان 12 ثانیه قبل از اینکه زلزله به نقطه‌ای برسد حسگرهای ما آن را تشخیص دهند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفته قبل ماموران کلانتری قاسم آباد مشهد به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد 2 زن جوان تبعه افغانستان در زمینه دندان پزشکی فعالیت می کنند اما هیچ گونه مجوز و یا پروانه راه اندازی مطب ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات روز دوشنبه گفتند که در پی وزش شدید باد در جنوب شرقی استرالیا یک نفر جان خود را از دست داده و ده ها هزار استرالیایی بدون برق مانده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش شدید باران در سه ایالت هند، جان 60 نفر را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دلیل جاری شدن سیل در سه ایالت هند، 60 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه الف

علاوه بر نقش مبلغان و عالمان دینی در مقابله با بدعت و خرافات، تک‌تک افراد جامعه نیز موظفند تلاش کنند سواد دینی و مذهبی خود را بالا ببرند.