چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری مهر

به گفته مقامات محلی، بر اثر رانش زمین در چین، یک خانه تخریب شد، و سه نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

خبرگزاری مهر

عضو پژوهشگاه خاک و آبخیزداری با اشاره به خروج سالانه 10 میلیارد متر مکعب آب از کشور گفت: بخش عمده هدررفت آب در کشور به صورت تبخیر از دسترس خارج می‌شود که این میزان سه برابر میانگین جهانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره جنوبی مدعی شد که گزارش‌هایی مبنی بر اعدام دسته‌جمعی چندین مقام ارشد کره شمالی را به دلیل خسارات سنگین ناشی از جاری شدن سیل در این کشور دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدعی شد که گزارش‌هایی مبنی بر اعدام دسته‌جمعی چندین مقام ارشد کره شمالی را به دلیل خسارات سنگین ناشی از جاری شدن سیل در این کشور دریافت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال فوت یک متهم مظنون به قتل در مقر انتظامی گیلانغرب، دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان غربی استان کرمانشاه اطلاعیه‌ای درباره فوت متهم مظنون به قتل در مقر انتظامی گیلانغرب صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اینکه همه به محرومان یک منطقه کمک کنند اما باز هم آن منطقه محروم باشد یک آسیب است. ممکن نیست کسی فاقد هرگونه توانایی باشد و باید افراد را به خودکفایی و خوداتکایی رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان تیراندازی در دبیرستان آپالاچی در ایالت جورجیای آمریکا چهارنفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حادثه تیراندازی در مدرسه‌ای در آمریکا، چهار نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: تاکنون 121 همت از مطالبات گندمکاران و 88 همت باقی مانده است که امیدواریم هرچه سریع تر پرداخت شود.

خبرگزاری تسنیم

در اربعین امسال، پژوهشگاه فضایی ایران توانست رکورد استقرار سامانه بالن مخابراتی در آسمان مرز مهران را ارتقا دهد که در چرخه تست‌های عملیاتی این نوع سامانه‌ها رکورد خوبی محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جهاد کشاورزی گفت: در چند روز آینده با همدلی اعضا قیمت نهایی خرید تضمینی گندم اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد در دیدار با وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر سیاست خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، موفقیت و دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول روز چهارشنبه گفت که باران های سیل آسا بخش هایی از منطقه شمال دور کامرون را ویران کرده و 8 نفر را کشته و 60 هزار نفر دیگر را آواره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

30 مقام دولتی در کره شمالی به دست کیم جونگ اون در یک ماه گذشته به دلیل وقوع سیل اعدام شدند 30 مقام دولتی در کره شمالی به دست کیم جونگ اون در یک ماه گذشته به دلیل وقوع سیل اعدام شدند به گزارش عرشه آنلاین؛ بنا به اعلام رسانه‌های کره جنوبی از جمله شبکه تلویزیونی «TV Chosun» کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دستور اعدام 20 تا 30 مقام را به دلیل عدم موفقیت آنها در جلوگیری از سیل فاجعه‌بار و رانش...