چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه عکس «سروستان» عکس‌های عرفان کوچاری از روایت‌هایی نمادین از سوگواری شهید کربلا در سرزمین پارسیان در گالری «خانه» افتتاح می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش جدیدی که توسط شرکت بین‌المللی مهاجرت و سرمایه گذاری "هنلی و شرکا" گردآوری شده است، تعداد افرادی که در سراسر جهان دارایی‌های ارز دیجیتال به میزان 1 میلیون دلار یا بیشتر دارند، از سال 2023 تاکنون 95 درصد افزایش یافته است و بیش از نیمی از آنها در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گزارش جدیدی که توسط شرکت بین‌المللی مهاجرت و سرمایه گذاری "هنلی و شرکا" گردآوری شده است، تعداد افرادی که در سراسر جهان دارایی‌های ارز دیجیتال به میزان 1 میلیون دلار یا بیشتر دارند، از سال 2023 تاکنون 95 درصد افزایش یافته است و بیش از نیمی از آنها در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیق حاکی است که تعداد افرادی که در سراسر جهان دارایی‌های ارز دیجیتال به میزان 1 میلیون دلار یا بیشتر دارند، از سال 2023 تاکنون 95 درصد افزایش یافته است و بیش از نیمی از آنها در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از اولویت ایمنی‌سازی بیمارستان های پایتخت خبر داد و گفت: هزینه 2.1 میلیارد دلاری یک برنامه 10 ساله برای بهبود زیرساخت‌های شهری و مقاوم‌سازی تهران در برابر بلایای طبیعی، به ویژه زلزله است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی بارندگی‌های شدید و وزش تندباد و همچنین به دنبال پیش‌بینی اداره هواشناسی پاکستان مبنی بر امکان تبدیل شدن این سامانه جوی به طوفان در منطقه، مقامات کراچی، بزرگترین شهر این کشور آسیایی، مدارس را تعطیل اعلام کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ اداره آب و هوای محلی گفت بخش‌هایی از کراچی در طول شب 147 میلی‌متر بارندگی داشته است و مقامات محلی از ساکنان خواستند که از تردد غیرضروری خودداری کنند. مقامات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال پیش‌بینی طوفان و شرایط جوی نامساعد در جنوب شرق پاکستان، مدارس «کراچی» امروز (جمعه) تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال پیش‌بینی طوفان و شرایط جوی نامساعد در جنوب شرق پاکستان، مدارس «کراچی» امروز (جمعه) تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال پیش‌بینی طوفان و شرایط جوی نامساعد در جنوب شرق پاکستان، مدارس «کراچی» امروز (جمعه) تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

تحلیل‌های جدید نشان می‌دهد از کوه‌های آلپ سوئیس گرفته تا خانه اپرای سیدنی، برخی از نمادین‌ترین مکان‌های میراث جهانی یونسکو ممکن است با تغییرات آب و هوایی از بین بروند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وجود 200 گود ناایمن در پایتخت گفت: «14 مخاطره تهران را تهدید می‌کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودروی کشور طی بیش از یک ماه و نیم گذشته و پس از مشخص شدن نتیجه قطعی انتخابات ریاست‌جمهوری، روند نسبتا باثبات به خود گرفت، هرچند البته در مقاطعی به دلایل مختلف افت‌و‌خیز نسبی قیمت رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد و وقوع رگبار در ارتفاعات خبر داد و نسبت به رعایت زمان‌بندی برای صعود و اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز طی ساعات بعدازظهر و عصر جمعه در ارتفاعات البرز و شمال غرب توصیه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگل‌زدایی و قطع درختان در مقیاس وسیع، دیگر فقط یک مساله زیست‌محیطی نیست و تبدیل به یک بحران اجتماعی و اقتصادی با پیامدهای جهانی شده‌است. ازبین‌رفتن جنگل‌ها نه‌تنها به طبیعت آسیب می‌رساند، بلکه معیشت مردمانی را که به این اکوسیستم‌ها وابسته هستند را نیز تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. پیامدهای اقتصادی و اجتماعی پدیده شوم تخریب جنگل‌ها به‌طور گسترده‌ای در حال سرایت به جوامع، کشورهای مختلف و اقتصادهای...

وب‌گاه الف

جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران با برگزاری نشستی در هتل باباطاهر تهران از عملکرد سه ساله سید عزت‌الله ضرغامی در مقام وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیر کرد.