چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

منظومه ماهواره‌ای دونما با توانایی ارائه داده‌های بلادرنگ و دقیق از وضعیت‌های بحرانی، امکان پایش و ارزیابی سریع و به موقع حوادث را فراهم می‌آورد. این توانایی به مدیران بحران این امکان را می‌دهد تا به موقع و به‌درستی واکنش‌های لازم را نشان بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت گاز ایران نخستین روز کاری خود را با حضور در بزرگترین پایتخت تولید گاز کشور، مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

همسر کاسمیرو به انتقادهای مطرح شده علیه او پس از بازی برابر لیورپول به شیوه خودش پاسخ داد.

وب‌گاه گسترش

مومنی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور درباره قیمت بنزین، انتقادات خود را مطرح کرد و از ایشان خواست تا نظرات اقتصاددانان را در این زمینه بشنود. او با تأکید بر اینکه اظهارات رئیس‌جمهور در مورد قیمت بنزین بسیار خطرناک و بی‌پایه بوده است، گفت: از آقای پزشکیان می‌خواهیم که صدای اقتصاددانان را بشنود تا به سرنوشت آقای رئیسی دچار نشود. او یادآور شد که در سال 1401، زمانی که مرحوم رئیسی قصد داشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال بارش باران در شهرهای ویجایاوادا و گونتور آندرا پرادش، چندین منطقه مسکونی شاهد جاری شدن سیل بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر رانش زمین در موغلاراجپورام در ویجایاوادا پنج نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

خبرگزاری مهر

مقامات روز دوشنبه گفتند که در پی وزش شدید باد در جنوب شرقی استرالیا یک نفر جان خود را از دست داده و ده ها هزار استرالیایی بدون برق مانده اند.

خبرگزاری تسنیم

علاوه بر نقش مبلغان و عالمان دینی در مقابله با بدعت و خرافات، تک‌تک افراد جامعه نیز موظفند تلاش کنند سواد دینی و مذهبی خود را بالا ببرند.

خبرگزاری مهر

مقامات روز دوشنبه گفتند که بر اثر بارش شدید باران و ویرانی های شدید در ایالت های آندرا پرادش و تلانگانا در جنوب هند، دست کم 12 نفر کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 12 شهریور 1403 ارائه شده است. تقویم نجومی و تقویم همسران امروز را بخوانید: در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 12 شهریور 1403 ارائه شده است. دوشنبه 12 شهریور 1403(سرطان) - سال نهنگ | 28 صفر 1445 ه. ق | 21 آب 2335 رومی | 2 سپتامبر 2031 میلادی

وب‌گاه ورزش سه

رفتار اخیر رافائل لیائو و تئو هرناندز موجب شده که بسیاری از هواداران و منتقدان خواستار جدایی این دو بازیکن شوند.

وب‌گاه الف

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پس از 12 سال فعالیت بر روی هشدار سریع زلزله، زمستان امسال سامانه هشدار سریع سیل و زلزله پایتخت افتتاح می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پس از 12 سال فعالیت بر روی هشدار سریع زلزله، زمستان امسال سامانه هشدار سریع سیل و زلزله پایتخت افتتاح می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل گردشگری داخلی گفت: سینوس گردشگری به دلیل عوامل داخلی و خارجی متعدد مدام در حال تغییر است و دولت جدید با بیش از صد چالش بحران زا در این حوزه روبه روست که باید رفع کند.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست گفت: یکی از بهترین راهکارهای مقابله با سیلاب‌های سهمگین کشور، اجرای عملیات سه‌گانه آبخیزداری است.