چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین کاری که افراد شاد انجام می دهند توجه به خلق و خوی خود است که می‌تواند تأثیرات ماندگاری بر بقیه روز شما داشته باشد. اولین کاری که افراد شاد انجام می دهند توجه به خلق و خوی خود است که می‌تواند تأثیرات ماندگاری بر بقیه روز شما داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ به خودتان زمان و فضا بدهید و از خودتان مراقبت کنید تا برای روز پیش رو به بهترین شکل ممکن آماده شوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش باران امروز (پنجشنبه) برای دومین روز پیاپی نیز باعث سیل، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در شهرستان رابُر کرمان شد

وب‌گاه عصر ایران

سیل شدید در هشت منطقه بنگلادش زندگی بیش از 3 میلیون نفر را با مشکل مواجه کرده است. مناطق فنی و نوئاخالی بیشترین آسیب را از بارندگی‌ها دیده‌اند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان، گفت: بارندگی‌های شدید روز چهارشنبه انسداد راه تعدادی از روستا‌های منطقه بِزِنجان شهرستان بافت را به دنبال داشت که برخی از راه‌ها باز شده و مابقی نیز در حال باز شدن است.

وب‌گاه ورزش سه

کارل هاینتس رومینیگه، اسطوره فوتبال آلمان، مانوئل نویر را بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال کشورش می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش‌های رگباری و وزش طوفان طی روز گذشته (چهارشنبه) در روزهای گرم تابستانی باعث غافلگیری مردم در مناطقی از غرب و جنوب استان کرمان شد و به برخی زیرساخت ها و محصولات کشاورزی خسارت وارد کرد.

خبرگزاری مهر

به گفته یک مقام سازمان ملی بلایای طبیعی افغانستان، 10 نفر بر اثر سیل اخیر در سراسر افغانستان جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی بافت از وقوع حادثه رانندگی برای تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک حادثه شبانه خبر داد که در نتیجه آن یکی از مأموران در جریان مأموریت جان خود را از دست داد و آسمانی شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی با بیان اینکه حدود 3هزار موکب ایرانی در عرق و داخل خاک کشور با حداکثر ظرفیت فعالیت می‌کنند، گفت: خدمات‌دهی موکب‌های ایرانی تا 3 روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش باران تابستانی موجب جاری شدن سیل در برخی از مناطق شهرستان‌های خاتم و مروست استان یزد شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار نارنجی و زرد از وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و همچنین افزایش ارتفاع امواج دریا به‌دلیل وزش باد شدید در 7 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه تابناک

در پی بارش شدید باران خطر سیل در دو استان فارس و کرمان وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت سودان پس از هفته‌ها بارندگی شدید در این کشورِ جنگ‌زده، همه‌گیری وبا را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این کاروان فرهنگی و هنری اجرا‌های خود در شامگاه چهاردهمین روز از ماه صفر را با سرود آغاز کرد. گروه سرود خدام الزهرا به سرپرستی جواد ناصری و مربی‌گری حسن سواری دومین سالی است که با این نذر فرهنگی همراه می‌شود و آثار خود را به دو زبان عربی و فارسی تقدیم مخاطبان اربعینی روایت راهیان می‌کند. این گروه سرود جوان و خوش قریحه با قطعه «راه ما راه شهادت است»...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز