پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد: «با توجه به احتمال بارش سنگین باران و وزش باد و طوفان تأکید می‌شود البرزی‌ها از توقف در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات زیرساختی و صیانت از هویت زیارتی صورت‌مسئله‌های اصلی مشهدالرضا (ع) بوده و نمایندگان مجلس مکلف به پیگیری این سرفصل‌ها هستند.

وب‌گاه فرارو

مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد: «با توجه به احتمال بارش سنگین باران و وزش باد و طوفان تأکید می‌شود البرزی‌ها از توقف در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمد سبزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 22 خردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطالبات کشاورزان برای خرید تضمینی از سوی دولت با تأخیر پرداخت می‌شود و بابت این تأخیر هیچ جریمه‌ای به کشاورزان پرداخت نمی‌شود. وی بیان کرد: این در حالی است که بانک‌ها برای کوچک‌ترین تأخیر برای بازپرداخت اقساط وام از کشاورزان جریمه دریافت می‌کنند. از سوی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت مخاطرات وضع هوا آنلاین احتمال اثرگذاری لانینا بر آب و هوای ایران را بررسی کرد پدیده های «ال نینو» و «لانینا» یک شاخص اقلیمی بزرگ مقیاس است که در پهنه وسیعی از آب‌های منطقه حاره‌ای اقیانوس آرام رخ می‌دهد. زمانی که دمای آب اقیانوس به عمق حدود 200 متر تغییر می‌کند، اگر نیم درجه گرم‌تر شود وارد فاز «ال‌نینو» یا فاز گرم می‌شود و اگر نیم درجه سردتر از حالت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی دکتر سید امیرحسین گرکانی، رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی، مرتضی آتش‌زمزم نویسنده و کارگردان سینمای ایران به عنوان دبیر سومین جشنواره بین المللی فیلم حوادث و سوانح معرفی شد. در متن حکم مذکور خطاب به این فیلمساز آمده: «نظر به سوابق فرهنگی هنری و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقشه ریسک سیل تهران در حال تهیه است و مراکز حساسی که در مسیر سیلاب‌های تهران قرار دارند شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه گسترش

شرایط اقلیمی سبب شد تا حجم آب در اختیار کشور کاهش پیدا کند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع سیل ویرانگر در اتریش، خسارت شدیدی به مناطقی از این کشور وارد شد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی نسبت به احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در این استان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نسبت به بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق، سیلابی شدن رودخانه‌ها و احتمال صاعقه و تگرگ در این استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان گفت: در دولت شهید رئیسی 17 هزار تخت بیمارستانی در اختیار مردم قرار گرفت و 2700 پروژه بهداشتی افتتاح شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی صنعت آب با اشاره به اینکه تنش آب شرب با سیستان و زاهدان خداحافظی کرد، گفت: با اجرای طرح های اضطراری فضای منطقی در مذاکره با کشورهای همسایه ایجاد شده که در دریافت حق آبه موثر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب گفت: با اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب سیستان و زاهدان، تنش آب شرب و بهداشتی و آب مورد نیاز مشاغل صنعتی و خدماتی با سیستان و زاهدان خداحافظی کرده است.