پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویری از لحظه سیلاب مخرب منطقه دربند جاده کندوان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

بارش شدید باران در ساعت‌های گذشته، انسداد راه‌های روستایی، طغیان رودخانه‌ها و همچنین مفقودی سه خودروی سواری در چالوس را در پی داشته است که برای رفع مشکلات سیل‌زدگان پنج گروه امدادی به منطقه اعزام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه: جاده چالوس همچنان مسدود است. دیشب به دلیل سیل جاده چالوس را مسدود اعلام کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارندگی سیل‌آسای در 24 ساعت اخیر در مناطق مختلف چالوس منجر به آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و باعث خسارت به محصولات کشاورزی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویری از وضعیت فعلی جاده چالوس بعد از سیلاب شب گذشته را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

12 تیم عملیاتی و جستجو و نجات در منطقه حضور دارند و تاکنون 4 مصدوم انتقال داده شد. امدادرسانی در جاده چالوس ادامه دارد مدیرعامل هلال احمر مازندران: به دنبال وقوع سیل در جاده چالوس بلافاصله تیم های امدادی و جستجو و نجات به منطقه اعزام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چالوس - مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی و انتقال چهار مصدوم حادثه سیلاب جاده کندوان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی به چهار مصدوم حادثه سیلاب جاده کندوان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم بالای گل و لای جاده کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به آب‌بُردگی 4 خودرو در سیلاب روز گذشته در کندوان، گفت: درباره اینکه در خودرو افرادی حضور داشتند یا خیر، هنوز مورد تایید نیست ولی جست‌وجوها کماکان ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس راه کشور گفت: از شب گذشته محور چالوس را به دلیل سیل بسته اعلام کردیم. این محور کماکان مسدود است و هموطنان برای تردد می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز استفاده کنند. هموطنانی که در شهرهای غربی استان مازندران هستند نیز می‌توانند از محور رشت - قزوین استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه کشور از تداوم مسدود بودن محور چالوس به دلیل سیلاب شب گذشته خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل بحران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاکنون 5 تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده چالوس اعزام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از عادی‌سازی روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان بسیاری از کارشناسان معتقد بودند این رویداد سرآغازی برای موج عادی‌سازی روابط تهران و دیگر کشورها ازجمله مصر و بحرین است.