پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل دیشب چالوس خسارات و آسیب‌های فراوانی وارد کرده و در کنار آ» منجرب مفقودی چندین نفر شده است. رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتور که همشهری مسعود پزشکیان نیز محسوب می‌شود با انتشار عکسی از این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به اعلام حمایت از او برخواست. به گزارش عرشه آنلاین؛ یکی از بازیکنان سابق استقلال که سابقه سرمربیگری بعضی از تیم‌های لیگ برتری را دارد، با انتشار یک استوری از مسعود...

وب‌گاه عصر ایران

بارندگی شدید و بروز سیلاب در حوالی رستوران دربند در 42 کیلومتری محور کندوان سبب بسته شدن این محور پرتردد شمال کشور شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر هلال احمر استان مازندران: تلاش برای نجات مفقودان سیل دیشب جاده چالوس ادامه دارد.16 حادثه دیده در این سیلاب داشته ایم که 12 نفر از آن‌ها به مناطق امن و 4 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند. سه نفر هنوز مفقود هستند. تیم‌های واکنش سریع در منطقه حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار مازندران: تاکنون 5 تیم امدادی برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تلاش تیم‌های امدادی برای یافتن خودروهای احتمالی مفقودشده و سرنشینان در منطقه سیل‌زده چالوس ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش شدید باران در ساعت‌های گذشته، انسداد راه‌های روستایی، طغیان رودخانه‌ها و همچنین مفقودی سه خودروی سواری در چالوس را در پی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل هلال احمر مازندران: تلاش برای نجات مفقودان سیل دیشب جاده چالوس ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به دنبال وقوع سیل در جاده چالوس 12 تیم عملیاتی و جست و جو و نجات در منطقه حضور دارند و تاکنون چهار مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار مشکین‌شهر: بر اثر بارش تگرگ بیش از 80 درصد از محصولات باغی و زراعی در بخش مرکزی و برخی از مناطق شهرستان از بین رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تگرگ و سیل در مشکین‌شهر اردبیل جاری شد. تگرگ و سیل در مشکین‌شهر اردبیل جاری شد. فرماندار مشکین‌شهر: بر اثر بارش تگرگ بیش از 80 درصد از محصولات باغی و زراعی در بخش مرکزی و برخی از مناطق شهرستان از بین رفته است.

وب‌گاه عصر ایران

سیلاب در محدوده دربند محور کندوان موجب خسارت شد به‌طوری‌که براین اساس شدت سیل در حدی بوده که موجب آب‌بُردگی تعدادی از خودروها در حالت توقف در این مسیر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تگرگ و سیل در مشکین‌شهر اردبیل جاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه احتمال وقوع سیل و همچنین طغیانی شدن رودخانه‌ها طی بعدازظهر امروز هم در محورهای کوهستانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: فعلا تصمیمی در ارتباط با بازگشایی جاده چالوس گرفته نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع سیلاب جاده کندوان و آزادراه تهران - شمال امروز مسدود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس راه کشور از مسدود بودن محور چالوس خبر داد.