پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اثر بارندگی شدید در استان هرمزگان سیل هولناکی در منطقه بشاگرد جاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در افغانستان گفت: در نشست گروه تماس منطقه‌ای برای افغانستان تاکید شد که کشورهای همسایه با اولویت منطقه حمایت خود را از مردم افغانستان ادامه دهند.

وب‌گاه تابناک

بسیاری از روستاهای استان لرستان در ارتفاعات زاگرس قرار گرفته اند که دارای قله های مرتفعی است. مردم این روستاها که در میان همین کوهها زندگی می کنند، چندماه سال را بصورت کوچ نشینی در سیاه چادر و چند ماه سرد سال را در خانه های خود و در روستا ساکن هستند. آنها برای دسترسی به شهر، ناچارند که از جاده های پر پیچ و خم عبور کنند. مسیر دسترسی تعداد زیادی از روستاها در جاده های خاکی قرار دارد و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دهه‌ها شعارهای ویرانگر کاهش جمعیت به اشتباه دنبال می‌شد، گفت: با ژرف اندیشی رهبر انقلاب این توطئه شناسایی شد و این روند معکوس شده است تا کشور از اضمحلال اجتماعی نجات پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی گفت: اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. سردار سلامی گفت: اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده کل سپاه گفت: فرزند کمتر زندگی...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار شیطانی بود و متاسفانه عده‌ای هم از این شعار پیروی کردند و بهترین امر به معروف، امر به ازدواج و فرزند آوری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به بارش شدید باران در پنج استان و احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

وب‌گاه الف

باشگاه بایرن یک میلیون یورو به سیل زدگان در جنوب آلمان کمک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: سانحه رانندگی در شهرستان میانه سه فوتی و 2 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از شناسایی 9 مورد ابتلا به گزش این پشه خبر داد که در کشور‌های امارات مبتلا به این پشه شده‌اند، اما به دلیل هزینه‌های درمان بالا به مراکز درمانی شیراز مراجعه کرده و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدارهای نارنجی و زردرنگ، از بارش‌های شدید، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع سیل، صاعقه، تگرگ و لغزندگی جاده‌ها در برخی استان‌ها از امروز (18 خرداد) تا یکشنبه (20 خرداد) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین بیانیه انتخاباتی دفتر تحکیم وحدت برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است: سی اردیبهشت 1403، یکی از نقاط عطف تاریخ معاصر جمهوری اسلامی بود که هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی، حجت الاسلام رئیسی، در سانحه‌ی سقوط بالگرد، به شهادت رسید. قلب‌مان سوخت و شاید این تقدیر الهی، باعث شود تا جمهوری اسلامی وارد عرصه‌ای شود که سرعت حرکت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی 30.3 همت مطالبات گندم کاران در سال جاری پرداخت شد.