پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ترک‌فعل شهرداری در سیل اردیبهشت از شهردار سؤال کردند که از ارائه توضیحات او قانع نشدند اما فرایند استیضاح شهردار را تا یک ماه مسکوت گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو

عیسی بزرگ‌زاده: با اجرای طرح‌های اضطراری در سیستان و زاهدان، علاوه‌بر از بین رفتن مشکلات آب شرف و بهداشت، فضای منطقی در مذاکره با کشورهای همسایه و دریافت حقابه ایجاد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات برخی طرف‌های اروپایی علیه ایران، اقدامات غیرسازنده از سوی طرف‌هایی است که خود در ارتباط با موضوع هسته‌ای و برجام، متهم اول و آخر هستند.

وب‌گاه عصر ایران

تنها یک ماه پس از بارش باران‌های سیل آسا در پایتخت ترکیه که منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شد، بارش شدید باران در روز شنبه در این شهر باز هم منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و خودرو‌ها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از ناپایداری جوی برای امروز و فردا سه شنبه در سطح استان البرز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برنامه «شهید جمهور» که یکشنبه شب (20 خردادماه) از شبکه افق با موضوع دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان پخش شد، اظهار داشت: در شروع دولت سیزدهم و در سال 1400 شرایط بسیار وحشتناکی داشتیم، روزانه 700 نفر قربانی کرونا می‌شدند و چند ده هزار نفر در روز بیمار می‌شدند، ولی شهید رئیسی به عنوان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنجشنبه بعدازظهر 18 خردادماه، در حالی که گردشگران هوای عصرگاهی اواخر بهار را در جاده چالوس تجربه می کردند، ناگهان ابرهای سیاه، 7 کیلومتر از جاده چالوس را احاطه می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور عشایری لرستان از توزیع پنل خورشیدی بین عشایر این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر هشدار داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز تا آخر هفته هوای استان غبارآلود است.

وب‌گاه گسترش

کمبود بارش ها سبب شده است تا کشور وارد چهارمین سال خشکسالی شود و تعدادی از استان ها درگیر تنش آبی باشند.

وب‌گاه الف

وزیر کشور و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور از برنامه‌ریزی جهت استقرار بالگرد در مراتع و مناطق جنگلی مستعد حریق خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این بازدید علی نصیری رئیس سازمان به تشریح ساختار تخصصی سازمان، سامانه‌ها و امکانات مورد استفاده در مرکز عملیات اضطراری پایتخت، مخاطرات شهر تهران و برنامه‌های سازمان برای مقابله با این مخاطرات پرداخت؛ بنابراین گزارش، تشریح نحوه فعالیت سامانه هشدار سریع زلزله و سامانه تخمین سیل، اقدامات اجرایی برای رفع خطر در خصوص گود‌های شهر تهران، تشریح فعالیت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از جهات مختلفی به انتخابات سال 1384 شبیه است. با این وجود، هنوز عده ای امید دارند تا با ایجاد یک دو قطبی و خروجی حداقلی از شورای نگهبان به یکباره دو قطبی سال 92 نیز قابل تکرار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوای تهران به 36 درجه سانتیگراد خبر داد.