پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و و رعدو برق همچنین وزش باد شدید در 10استان و احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگی نوشت: عباس آخوندی، منتقد مسکن مهری بود که احمدی‌نژاد ساخته بود چراکه آن کار را فاقد یک کار عملیاتی درست می‌دانست با این حال در دوران وزارت آخوندی نزدیک به یک میلیون مسکن ساخته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدت خدمت در برنامه سرباز معلم 2 سال (24 ماه) تمام است لذا مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند. *مدت خدمت در برنامه سرباز معلم 2 سال (24 ماه) تمام است لذا مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد با توجه به دریافت مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیروهای مسلح‌، متقاضیان می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط برای تشکیل...

خبرگزاری تسنیم

دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای تحلیلی نکاتی را درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح کرد.

وب‌گاه تابناک

سه دوست قبل از اینکه در اثر سیل ناگهانی در شمال ایتالیا از بین بروند، لحظاتی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار مسکن و بازار سهام، همواره به عنوان دو رقیب سنتی در میان بازارهای دارایی و گزینه‌های سرمایه‌گذاری مطرح بوده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد از ابتدای سال 99 تا پایان فروردین‌ماه سال جاری، بازار مسکن پایتخت گوی سبقت را از بازار سهام ربوده است و سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان ملکی، بازدهی بیشتری نسبت به سهامداران بورس تهران کسب کرده‌اند. از ابتدای سال 99، میانگین قیمت مسکن در تهران با رشد...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای 13 استان کشور خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار زرد و تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز (جمعه، نوزدهم خردادماه) همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای 13 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای 13 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فوران «بنفش» آتشفشان «کانلاون»، آسمان فیلیپین را رنگ‌آمیزی کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب "آقای ایرانشهر" در کنار روایت یک سفرنامه جذاب، به لحاظ ارائه اطلاعاتی از اوضاع اقتصادی و اجتماعی مناطق دورافتاده در رژیم پهلوی مفید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغییرات آب‌وهوایی نه‌تنها یک تهدید بزرگ برای اقتصاد جهانی است، بلکه اثرات بزرگی بر روی رفاه اجتماعی افراد در آینده می‌گذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه جهانی غذا اعلام کرد برای کمک به سیلاب‌زدگان افغانستان 14.5 میلیون دلار نیاز است.