چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از فردا شنبه تا اواسط هفته شاهد وزش باد شدید و رگبار پراکنده در نوار شرق و شمال شرق کشور خواهیم بود.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در 18 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در هشت استان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

توصیه می‌شود شهروندان عدم عدم اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع، لایروبی کانال‌های آب و دهانه پل ها، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، مقاوم سازی سازه‌های کم مقاوم و سست بنیان و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آب در بحران است؛ زیرا هم عامل و هم قربانی تغییرات آب‌وهوایی است. سال 2023 قرار بود سالی باشد که آب سرانجام در کانون توجه قرار گیرد: اولین کنفرانس آب سازمان ملل در تقریباً 50 سال گذشته، که در مارس 2023 در نیویورک برگزار شد، نقطه میانی دهه اقدام آبی بود که قرار بود اقداماتی را در مورد آب تحریک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 8 استان طی امروز و فردا از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در این مناطق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در سال حدود 5 میلیون هکتار از جنگل‌ها را در جهان از دست می‌دهیم. ناهماهنگی در بین دستگاه‌های اجرایی از جمله مسائل مهم عدم موفقیت طرح‌های بهبود وضعیت جنگل‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 8 استان طی امروز و فردا از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در این مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سید عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز جمعه 13 مهرماه از ساعت 10:30 صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. در ادامه این مراسم و درپی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین...

وب‌گاه ورزش سه

الساندرو آلتوبلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، با افتخار می‌گوید طارمی را از تیم الغرافه می‌شناخته و اطمینان دارد او یکی از بهترین‌های دنیاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ماده‌های 16 و 17 مدیریت بحران به حیاط خلوت تبدیل شده اما تاکنون یک ریال به خود این حوزه در کشور داده نشده است و جای دیگر هزینه می شود.