پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد فوق العاده یاسین بونو در فینال جام حذفی عربستان باعث شد تا همچنان تعداد جام های رونالدو در طی 4 سال اخیر، صفر بماند.

وب‌گاه فرارو

نگرانی درباره درختان زبان بسته تهران از رسانه‌ها فراتر رفته و مردم را نیز درگیر خود کرده است. برای پارک قیطریه کارزار‌هایی به راه افتاده و برخی از شکل‌گیری یک حرکت مدنی با عنوان «جنبش قیطریه» برای حفاظت از درختان این پارک سخن می‌گویند.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با بومی‌سازی سامانه دوربین‌های چرخشی تصویرسنجی یا فتوگرامتری، گامی مهم در جهت استقلال کشور در زمینه تهیه نقشه‌های هوایی برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، پیش بینی این سازمان برای پنج روز آینده را اعلام کرد و گفت: در 11 استان کشور بارش باران پیش بینی می شود.

وب‌گاه عصر ایران

ساعتی پس از اعلام مجرمیت ترامپ، هواداران او سیل کمک های نقدی شان را به سمت حساب های رسمی کمپین ترامپ روانه کردند بدان حد که درگاه پرداخت بانکی با اختلال مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران روند صعودی را تجربه کردند و ارزش لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و در حالی معاملات را پشت سر گذاشت که 20 تومان گران و 1830 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون 2 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان 12 استان کشور خریداری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون 2 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان 12 استان کشور خریداری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت خارجه ایران بر تعهد تهران در نقش‌آفرینی موثر برای پایداری امنیت و ثبات در قفقاز تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوش مصنوعی کمابیش در حال به سلطه گرفتن اپلیکیشن‌ها است. واتساپ برای چندمین بار از هوش مصنوعی برای بهبود وضعیت خود استفاده کرده. تا حدی که شاید این برنامه کم‌کم کنترل خود را به دست هوش مصنوعی بسپارد. هوش مصنوعی کمابیش در حال به سلطه گرفتن اپلیکیشن‌ها است. واتساپ برای چندمین بار از هوش مصنوعی برای بهبود وضعیت خود استفاده کرده. تا حدی که شاید این برنامه کم‌کم کنترل خود را به دست هوش مصنوعی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آقای آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت به دولت و مردم ایران، بر تداوم همکاری دولت ارمنستان با جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف مورد نظر رهبران دو کشور تاکید نمود. در این گفتگوی تلفنی علی باقری ضمن تشکر از پیام‌های مقامات عالی ارمنستان از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اقلیم سازمان هواشناسی گفت: امسال در جنوب شرق آسیا یک سال استثنایی بود و کم‌کم این موج گرما به سمت غرب گسترش پیدا می‌کند و به همین علت با دمای به شدت بالاتر از نرمال مواجه می‌شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اقلیم سازمان هواشناسی علت افزایش ناگهانی دمای هوا در کشور را تشریح کرد. رئیس مرکز اقلیم سازمان هواشناسی احد وظیفه گفت: امسال در جنوب شرق آسیا یک سال استثنایی بود و کم‌کم این موج گرما به سمت غرب گسترش پیدا می‌کند و به همین علت با دمای به شدت بالاتر از نرمال مواجه می‌شویم. وی افزود: سطح آب‌های اقیانوس گرم در منطقه غرب اقیانوس گرم‌تر از نرمال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اظهارات بحث‌برانگیز و متناقض نکونام نشان می‌دهد او تا چه اندازه بابت به خطر افتادن قهرمانی ناراحت است. اظهارات بحث‌برانگیز و متناقض نکونام نشان می‌دهد او تا چه اندازه بابت به خطر افتادن قهرمانی ناراحت است. به گزارش عرشه آنلاین، این روزها انتقاد کردن از جواد نکونام آسان‌ترین کار دنیاست. آش به قدری شور شده که صدای خودی‌ها هم در آمده است. حملات شگفت‌انگیز و گسترده او به داوران، سیل بهتان‌زنی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: به طور کلی می‌توانیم بگوییم، بارش‌ها امسال در کشورمان به حد نرمال است؛ ولی وارد ترسالی نشده‌ایم. احد وظیفه اظهار داشت: «ترسالی کجا بود؟ ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبود‌های گذشته...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: به طور کلی می‌توانیم بگوییم، بارش‌ها امسال در کشورمان به حد نرمال است؛ ولی وارد ترسالی نشده‌ایم.