جمعه 28 اردیبهشت 1403

سینمای جهان

سینمای جهان

وب‌گاه عصر ایران

«رگبار» که نخستین فیلم بلند سینمایی ساخته بیضایی در سال 1351 شمسی است، با بازی پرویز فنی‌زاده، پروانه معصومی، منوچهر فرید، جمشید لایق، محمدعلی کشاورز، رقیه چهره‌آزاد، پروین سلیمانی و حسین کسبیان یک داستان عاشقانه را در محله‌ای فقیرنشین روایت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نسخه ترمیم‌شده فیلم «رگبار» از معروف‌ترین آثار بهرام بیضایی در دوره جدید جشنواره فیلم تلوراید آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی گفت: تاخیر در اهدای جوایز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فجر به تغییر و تحولات در وزارت صمت برمی‌گردد.

وب‌گاه گسترش

بازی و شرط‌بندی در سینمای جهان اهمیت زیادی دارد و فیلم‌ها و سریال‌های مهم بسیاری برمبنای این سوژه ساخته شده‌اند. بازی‌ها و شرط‌بندی‌های ساده‌ای که ابتدا به خاطر سرگرمی شروع می‌شوند اما رفته رفته به وضعیت پیچیده‌ای به خود می‌گیرند. به بهانه اکران فیلم «ستون 14» به کارگردانی امیرحسین همتی، نگاهی داریم به فیلم‌هایی که با این سوژه ساخته شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی رویکرد شبکه نمایش در پخش مجموعه‌های سینمایی دنباله دار، مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» از امروز شنبه، 4 شهریور تا دوشنبه 13 شهریور، پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که امشب 3 شهریورماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، در «میز نقد سینمای ایران» میزبان سیدمرتضی فاطمی کارگردان فیلم سینمایی «بی‌مادر» می‌شود و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی درباره این اثر با وی به گفتگو می‌نشیند. «بی مادر» که درامی خانوادگی‌ست، از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تام کروز یکی از بزرگ ترین ستاره های هالیوود است و در برخی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما حضور داشته است

وب‌گاه عصر ایران

لورا وودز مجری ورزشی شبکه TNT بسیار شبیه به مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

کهنه‌کاران صنعت سینمای کره جنوبی ادعا می‌کنند سینماهای زنجیره‌ای این کشور اغلب آنها را ملزم می‌کردند خودشان بلیت‌های فیلم های خود را بخرند.

وب‌گاه عصر ایران

گیشه تابستانی سینمای چین با رسیدن به 2.44 میلیارد دلار به بالاترین سطح تاریخی خود رسید و این در حالی است که فیلم‌های داخلی به مراتب عملکرد بهتری از فیلم های هالیوودی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گیشه تابستانی سینمای چین با رسیدن به 2.44 میلیارد دلار به بالاترین سطح تاریخی خود رسید و این در حالی است که فیلم‌های داخلی به مراتب عملکرد بهتری از فیلم های هالیوودی داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سینمای روز» عنوان تازه‌ترین زیر مجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران است که به نمایش آثار برجسته سال‌های اخیر سینمای جهان اختصاص دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم مستند «خواهری سونای دود» از سوی استونی به اسکار معرفی شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خسرو خسروشاهی دوبلور و گوینده نقش‌ها و فیلم‌های مهم سینمای جهان در بیمارستان بستری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خسرو خسروشاهی دوبلور و گوینده نقش‌ها و فیلم‌های مهم سینمای جهان در بیمارستان بستری شده است.

وب‌گاه گسترش

خسرو خسروشاهی دوبلور و گوینده نقش‌ها و فیلم‌های مهم سینمای جهان در بیمارستان بستری شده است.