پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سینمای جهان

سینمای جهان

خبرگزاری تسنیم

داریوش فرهنگ در کارگاه «بازیگری و کارگردانی در سینما» گفت: در بازیگری خیلی بیشتر توانستم عصیان ها و ناگفته های درونی خود را نشان دهم، ضمن اینکه شرایط ساخت یک فیلم بسیار پیچیده است و هنوز نتوانسته‌ام فیلم دلخواه خود را بسازم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: چهلمین جشنواره بین المللی فیلم ساندنس آمریکا میزبان نمایش فیلم «در سرزمین برادران» ساخته رها امیرفضلی خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگاه «بازیگری و کارگردانی در سینما» با حضور داریوش فرهنگ در سالن «سینما فردوس» موزه سینمای ایران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در حالی رونمایی شد که قرار است مهرداد اسکویی استاد یکی از کارگاه‌های این رویداد باشد.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود در حالی دست به اعتراف زده که بسیاری علاقه‌مندند در صنعت سینمای هالیوود نقش‌آفرینی کنند. همچنین در خبری اعلام شده که قرار است سرمایه‌گذاری عربستان به سمت 7 فیلم اسکار بین‌المللی برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، صبح امروز چهارشنبه 15 آذر ماه از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» رونمایی شد. محمد حمیدی مقدم دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» درباره پوستر این دوره از جشنواره گفت: طبق برنامه امروز، از پوستر‌های اصلی و جنبی این دوره از جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی می‌کنیم....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که توسط حمیدرضا بیدقی طراحی شده، رونمایی شد.

وب‌گاه منیبان

براساس اعلام جشنواره فیلم چنای هند، دو فیلم «کت چرمی» و «کاپیتان» در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهند شد. به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، دو فیلم سینمایی «کت چرمی» و «کاپیتان» به ترتیب به کارگردانی حسین میرزامحمدی و محمد حمزه‌ای در بخش رقابتی فیلم های بلند سینمای جهان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی «چنای» هند به نمایش در می‌آیند. هر دو فیلم «کاپیتان» به تهیه کنندگی سید صابر...

خبرگزاری تسنیم

پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» که توسط حمیدرضا بیدقی طراحی شده، رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که توسط حمیدرضا بیدقی طراحی شده، رونمایی شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام جشنواره فیلم چنای هند، دو فیلم «کت چرمی» و «کاپیتان» در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «نیکلاس کیج» که یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود است اعلام کرد که تقریبا کار او در سینما در آستانه 60 سالگی به پایان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دو فیلم سینمایی «کت چرمی» و «کاپیتان» به ترتیب به کارگردانی حسین میرزامحمدی و محمد حمزه‌ای در بخش رقابتی فیلم‌های بلند سینمای جهان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی «چنای» هند به نمایش در می‌آیند. هر دو فیلم «کاپیتان» به تهیه کنندگی سید صابر امامی و «کت‌چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی از تولیدات بنیاد سینمایی...