جمعه 14 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین نشست خبری دومین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور عوامل فیلم سینمایی «آه سرد» در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استانکو بلایگوویچ گفت: جشنواره‌ها فرصت‌های مغتنمی برای شناخت فرهنگ‌ها و هنر‌های متنوع بشری هستند و صربستان به توسعه همکاری‌ها با ایران مصمم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «آه سرد» در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: در زندگی شخصی‌ام مسائلی داشتم که امروز نمی‌خواهم آن را باز کنم، اما با فضای سرد پدر و پسر فیلم بیگانه نبودم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار توئیتی به استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس توانگر از مدیران خبرگزاری فارس که دو ماه پیش به دلیل اتهام باز داشت شده بود و خبری از او و دادگاهش نبود دیروز در جشنواره فیلم فجر حضور یافت. منبع: تسنیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهروز افخمی به تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان افخمی واکنش نشان دا

خبرگزاری تسنیم

اولین نشست از دومین روز جشنواره فیلم فجر با حضور تهیه کننده، کارگردان و تنی چند از گروه تولید فیلم بعد از اکران فیلم "آه سرد" برگزار شد که ناهید عزیزی صدیق درباره سوژه فیلم گفت: در قتل‌های ناموسی جای قاتل و مقتول؛ به اعضای خانواده فکر می‌کنم.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده حواشی جدید جشنواره فیلم فجر با ما همراه باشید.

وب‌گاه 55 آنلاین

امسال جشنواره فیلم فجر بدون فرش قرمز اصلی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین قسمت برنامه «نقد سینما» میزبان بهروز افخمی و عماد حسینی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «استاد» و ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره 10» بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده فیلم سینمایی شماره 10 گفت: فیلم در یک کارخانه قدیمی متروکه که در خاورمیانه منحصر به فرد است، فیلم‌برداری شده است، ترجیح می‌دهم مکان ضبط فیلم را لو ندهم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دومین روز جشنواره فیلم فجر با رقابت بازیگران قدیمی و سیمرغ‌دار دوره‌های مختلف همراه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه کننده فیلم سینمایی «48 ساعت» در نامه‌ای به دبیر جشنواره فیلم فجر از نمایش این فیلم در جشنواره امسال انصراف داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز افخمی روز پنجشنبه، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «فرزند صبح» اظهار داشت: این فیلم آماده نمایش است و ماه گذشته پروانه نمایش را گرفت. باید بررسی کنیم که اکران این فیلم را از ایران یا خارج از کشور آغاز کنیم. ممکن است اکران فیلم «فرزند صبح» را از لبنان آغاز کنیم. وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم 15 خرداد (قیام مردم در شهر‌های تهران، قم و ورامین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند یکی از آثار چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره «جنگل پرتقال» گفت: این فیلم از نشانه‌های غیرسینمایی بهره برد و تک بعدی نبود.