جمعه 14 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی و تهیه‌کنندگی رضا محقق یکی آثار جشنواره چهل و یکم فیلم فجر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کمپانی رویال شکسپیر انگلستان قصد دارد اجرایی جدید و متفاوتی از نمایشنامه «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر را در سال 2023 روی صحنه ببرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، 12 بهمن با اکران فیلم «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی آغازگر رسمی جشنواره فیلم فجر شد که از ساعت 16 در پردیس ملت، روی پرده رفت.

خبرگزاری تسنیم

چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در حالی کار خود را در پردیس ملت آغاز کرد که برخلاف موج رسانه‌های معاند، هم هنرمندان آمدند و هم سالن‌های نمایش فیلم مملو از جمعیت بود.

خبرگزاری تسنیم

در دومین روز از جشنواره فیلم فجر باید به تماشای آثار فیلم اولی‌های جشنواره نشست.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «مقالاتی چند» مجموعه‌ای از مقالات و نقدها و گفتگوهای علی موذنی در زمینه ادبیات، سینما و تئاتر از سوی انتشارات نیستان منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از دو بازیگر اصلی سریال به یاد ماندنی و محبوب سال های دور تلویزیون، «در پناه تو» را پشت صحنه یک نمایش ببینید.

خبرگزاری تسنیم

پاسخ‌های جالب بهروز افخمی به سؤالات خبرنگاران، سوژه حاشیه روز اول چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود. بحث بر سر بازی مجید صالحی در فیلم "شماره 10" داغ بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به عنوان تنها انیمیشنی که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه‌ها بهره گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین عکس‌های فیلم سینمایی «آه سرد» که با موضوعی چالشی توسط ناهید صدیق ساخته شده است، رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به عنوان تنها انیمیشنی که امسال در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه‌ها بهره گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سرهنگ ثریا به تعبیری روایت صداها است؛ صداهایی که از آن سوی پادگان اشرف با بلندگوها فریاد می‌شود و قرار است به گوش آدم‌های آن طرف برسد اما حکایت آنها صُم بُکم عُمی فَهُم لا یَرجِعونَ است. این صدا را لیلی عاج به زیبایی و قدرت به تصویر کشیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدیدترین عکس‌های فیلم سینمایی «آه سرد» به نویسندگی و کارگردانی ناهید صدیق که با مضمونی اجتماعی ساخته شده است، در آستانه اکران در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجمع بانوان هنرمند متعهد؛ در یادداشتی موفقیت جشنواره فیلم فجر را به مثابه موفقیت انقلاب اسلامی عنوان کرد. جشنواره فیلم فجر به ایستگاه چهل و یکم میرسد و این در حالیست که شبکه‌های معاند و اپوزوسیون‌های خارج نشین، با خبرسازی‌های جعلی، توان خود را در جهت شکست و نافرجامی این مهمترین و قدیمی‌ترین رویداد هنری انقلاب اسلامی بسته اند. لیکن جشنواره‌ی امسال...

خبرگزاری تسنیم

تیزر فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» در آستانه نمایش در سینمای اهالی رسانه در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر شد.