شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری مهر

صادق رحمانی می گوید جشنواره‌ها تأثیر محسوسی در تقویت جریان‌های ادبی ندارند چون مجموعه‌شعر برگزیده‌های این جشنواره‌ها در حد و اندازه‌ای نیستند که به جریان‌سازی در شعر ایران منجر شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، ستاد دهه فجر دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی کرده است. فضاسازی صحن دانشگاه، برپایی جشن انقلاب در شریف با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان، پرده خوانی، تئاتر خیابانی و نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در این...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دومین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز به اکران و نشست‌های نقد و بررسی سه فیلم «آه سرد»، «جنگل پرتقال» و «یادگار جنوب» اختصاص دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارشنبه 12 بهمن اولین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بود و دو اثر «استاد» و «شماره ده» به نمایش درآمدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده «روایت ناتمام سیما» با بازی حامد کمیلی در روز نخست جشنواره فیلم فجر درباره این اثر گفت: طرح مسائل فضای مجازی از منظر مثبت و منفی و این که، دادگاه خوبی برای محاکمه افراد نیست، موضوع محوری فیلم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکیه دولت از سال1285 قمری به دستور ناصرالدین شاه برای عزاداری و تعزیه‌خوانی احداث شد. تکیه‌ای که محل عزاداری شاهان بود و در زمان پهلوی تخریب شد.

خبرگزاری تسنیم

11 فیلم از 10 کشور جهان به بخش جشنواره جشنواره‌ها راه یافتند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای شب و روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر فیلم‌های سینمایی را درنظر گرفته‌اند که پخش آنها از امروز تا شنبه 15 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی جدید در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از شبکه‌های مختلف تلویزیون پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرانجام دوازده بهمن از راه رسید و جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد هنری کشور که خودش هم به یکی از پرحاشیه‌ترین دوره‌هایش رسیده است، آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «اشباح»، «شنا در زمستان»، «مأموریت مریخ»، «کودک 50 ساله»، «منطقه پرواز ممنوع»، «هیچگاه دیر نیست»، «گلناز»، «پدربزرگ ها»، «شاهرگ»، «سیانور»، «سناتور»، «مدرک جرم»، «ساوالان»، «شیر سنگی»، «نردبان»، «صدای پای من»، «خانم ویلوبی و کتاب فروشی اشباح»، «قلب خورشید»، «دو نفر و نصفی»،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه‌کننده «روایت ناتمام سیما» با بازی حامد کمیلی گفت: مجازی دادگاه خوبی برای محاکمه افراد نیست و آن‌ها گاهی متناسب با جرم خود، مجازات را تحمل نمی‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته 48 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عکاسان تسنیم قاب‌های مختلفی را از نخستین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت ثبت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر پوشش شماری از زنان هنرمند در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر، توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ‌و ارشاد گفت: کنسرت‌ها در حال برگزاری هستند و همان طور که قبلاً برگزار می‌شدند، بعداً هم برگزار می‌شوند.