جمعه 14 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور گفت: استقبال مردم از آثار جشنواره فیلم فجر و بازخورد نسبت به آن‌ها در فضای مجازی بسیار مطلوب بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها سریال «پوست شیر» که از فیلم نت پخش می شود توانسته هم تماشاگران زیادی را با خود همراه کند هم گفتمانی را پیرامون موضوعاتی که در اثر مطرح می شود، ایجاد کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش نگاهی اجمالی به 16 دوره جشنواره بین المللی فجر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «آه سرد» گفت: برای بازی‌های این فیلم ترجیح دادم که از بازیگران تئاتری استفاده کنیم و برای فیلم ما این انتخاب‌ها مناسب بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"آه سرد" اولین تجربه فیلم بلند ناهید عزیزی صدیق است که به کمک رضا محقق و احمد بهرامی ساخته و در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه از برگزاری جایزه دوسالانه امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز نخست خود را با استقبال مخاطبان و اهالی رسانه از نمایش فیلم‌های فارابی مواجه شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری "جنگل پرتقال" با حضور رسول صدر عاملی تهیه‌کننده این فیلم در پردیس ملت برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تنوع و تکثر مضامین و موضوعات فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، مخاطبان همه فرهنگ‌های مختلف ایران را دربرگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد کاوری معتقد است قهرمانان سیمای ایران مانند انسان‌های عادی‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

11 فیلم از 10 کشور جهان به بخش جشنواره جشنواره‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر راه یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر گفت: در بخش ترانه 95 اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی توسط داوران متوجه شدیم ضعف‌هایی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، 13 بهمن ماه1401 با اکران فیلم آه سرد در پردیس سینمایی ملت، روی پرده رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین قسمت از برنامه «نقد سینما» که 12 بهمن از شبکه چهار پخش شد، به گفتگو با عوامل فیلم‌های سینمایی «استاد» و «شماره 10» اختصاص داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه کننده فیلم سینمایی «شماره 10» درباره حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و جزییات ساخت این فیلم توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

استاد سید عماد حسینی و پیام لاریان، برداشتی آزاد از نمایش‌نامه اولئانا اثر دیوید ممت است و ماجرای دختری را روایت می‌کند که در گیرودار مهاجرت و تلاش برای دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاهی در وین با استاد خود به اختلاف‌نظر و مشکل می‌خورد.