شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار دلفان از تعطیلی مدارس نوبت صبح و عصر دلفان امروز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی دیوان عالی کشور خبر داد: فرجام خواهی دو نفر از متهمان اغتشاشات اخیر نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید محمد اکنون نه‌تنها رئیس جمهور نشده، بلکه از دولت رئیسی نیز کنار گذاشته شده است. او را باید بازنده بزرگ انتخابات 1400 نامید چرا که دیگر نه مانند قبل جایگاهی در نهادهای نظامی دارد و نه دولت از او دلخوش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعه 2 دی ماه 1401 یک گروگانگیری در محله شهرک ولیعصر تهران رخ داد. گروگانگیر فرزندش، همسر سابق و دو نفر از اعضای خانواده همسر سابق خود را به گروگان گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه تهران تایمز در اقدامی توهین آمیز با انتشار تصویر علی کریمی و رییس جمهور آلمان از الفاظ زشتی برای این دو استفاده کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بیماری، شایع‌ترین بیماری التهابی مفصلی است که حدود یک درصد مردم دنیا به این بیماری مبتلا هستند. در این بیماری، مفاصل به صورت قرینه دچار تورم و درد می‌شوند که اگر به موقع درمان نشود، با ایجاد تخریب در مفصل، باعث تغییر شکل آن نیز می‌گردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سجاد شهباززاده یکی از خروجی‌های استقلال در نیم فصل خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال کارگری با بیان اینکه هزینه سبد معیشت کارگران سال گذشته 9 میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: درحال‌حاضر این رقم بین 13 تا 15 میلیون تومان در ماه برآورد می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها طیف قالیباف به دنبال این هستند که پژمان پشمچی‌زاده به عنوان رییس دیوان محاسبات انتخاب شود، گزینه‌ای که چندان در بین نمایندگان مورد اقبال برای رای‌آوری نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات فراخوان دستورالعمل تطبیق و تبدیل وضعیت دکتر معلمان وزارت آموزش و پرورش، ماموران آموزشی و کارشناسان دانشگاه فرهنگیان جهت عضویت هیات علمی این دانشگاه اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه نسیم در یکی از برنامه های خود ساز موسیقی را به صورت کامل نشان داده است که متفاوت از رویه های صدا و سیما است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شامگاه پنجشنبه رانندگانی که از خیابانی درحوالی ولنجک عبور می‌کردند شاهد صحنه عجیبی بودند که دو ماشین با هم کورس گذاشتند و به طرز خطرناکی رانندگی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان با اشاره به گفتگوی حمید فرخ نژاد با ایران اینترنشنال نوشت: همه این‌ها به پول برمی‌گردد؛ به این می‌گویند مزدوری؛ مزد می‌گیرد و کار انجام می‌دهد. اصلاً به آرمان و وطن و این‌ها کاری ندارد. این قصه مزدوری است... بله آقای فرخ‌نژاد می‌دانم، هر مصاحبه‌ای 150 پوند بألاخره یک رقمی ا‌ست در ماه...»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف درباره ماجرای آتش‌سوزی دفتر بسیج و پیگیری دانشگاه و صدور احکام دانشجویان در حوادث اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقاطع ابتدایی همه مناطق و نواحی استان زنجان غیر از شهرستان طارم شیفت صبح روز شنبه 3 دی‌ماه تعطیل است ولی آمورزش در بستر شاد ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی دایی فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال و بررسی پیشنهادات احتمالی باشگاهی و ملی نداشته و ندارد.