شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید بشیر حسینی در روایتی شنیدنی از اولین و آخرین خاطره مواجهه‌اش با حاج قاسم سلیمانی پرده برداشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلم ازدواج جواد عزتیجواد عزتی بازیگر ایرانی است. جواد عزتی بازیگر طنز هم است. جواد عزتی سابقه درخشانی در حوزه تئاتر دارد. جواد عزتی به تازگی در جشنواره حافظ جایزه کسب کرده است. جواد عزتی از طرفداران بسیاری برخوردار است

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت»، امروز (جمعه)، فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه در اراضی اشغالی به منظور عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو، از زمان انتخابات پارلمانی اخیر در اراضی اشغالی تماس‌هایی مخفی با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برقرار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در 8 ماه اخیر سه برابر مدت مشابه در 99 #چاپ_پول کردید (125 هزار میلیارد تومان)! و 975 هزار میلیارد تومان خلق نقدینگی داشتید

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی نزاع دسته جمعی چند جوان در پل چوبی یکی از آنها به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر انجمن سیمان گفت: گاز بیش از 50 کارخانه سیمان به صورت تقریبی قطع شده است. از سوی دیگر برق واحدهای تولیدی نیز به تدریج دچار محدودیت شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به سقوط از پل خودروی پراید در محور سرخه - آرادان، گفت: طی این حادثه چهار نفر در دم جان باختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری زیبا از دماوند لحظاتی پس از طلوع آفتاب و بالا آمدن خورشید همراه با شکاف نور از روی این قله‌ی پرشکوه را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای 15 روز آینده با نفوذ چند سامانه بارشی به کشور همراه هستیم که بارش های بسیار خوبی را در بخش گسترده ای از کشور به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپلیکیشن ویدئویی تیک تاک در تلاش برای متقاعد کردن دولت آمریکا برای موافقت با ادامه مالکیت شرکت چینی بایت دنس، پیشنهاد کرده است بیشتر کسب و کارش به صورت مستقل اداره شده و در معرض نظارت بیشتری قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منتخبین جدیدِ هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با رای اعضا انتخاب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی طی روز‌های 30 آذرماه تا 2 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت. رده بندی تیمی در پایان این مسابقات به شرح زیر است: 1- خوزستان 146 امتیاز 2- مازندران 95 امتیاز 3- تهران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتمع گردشگری مهر و ماه قم با 700 پرسنل به دلیل بی حجابی پلمب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان در جنگ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، بنابراین باید هوشیار بود و فریب این دروغ‌ها را نخورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل تیم ملی برزیل مقابل صربستان به عنوان زیباترین گل جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.