شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

داماد معتاد که پدرزنش را به شدت کتک زده و به قتل رسانده بود بعد از گذشت چهار سال از حادثه به قصاص محکوم شد. متهم در پی اختلاف با همسرش، پدر او را به بیابان‌های امین‌آباد کشانده، به قتل رسانده و جسدش را رها کرده بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناسا اولین بار در سال 2013 اعلام کرد که سردترین نقطه کره زمین را پیدا کرده است و از آن زمان تاکنون این فلات هر سال رکورد سردترین نقطه جهان را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در چند استان کشور خبر داد و گفت: امروز نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه شرق نوشت: نزدیک به 500 چهره سینمای جهان خواستار آزادی فوری ترانه علیدوستی شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اناهیتا درگاهی در ازدواج اولش همسرمحمد پروین پسر علی پروین شد و به طریق معروفیت این خانم بازیگر رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: در روزهای اخیر برخی جریانات سینمایی با میدان‌داری خانه سینما سعی دارند رکود تولیدات سینمایی را به‌مسائلی از جمله سختگیری در اعطای مجوز و رفتارهای سازمان سینمایی ارجاع بدهند؛ ادعای عجیبی که معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی آن را رد می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ به تصمیم کمیته ششم ژانویه در مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست از وزارت دادگستری این کشور به منظور محاکمه او و برخی از دستیارانش از بابت دست داشتن در شورش در ساختمان کنگره و تلاش برای لغو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 واکنش نشان داده و گفت، چنین کاری باعث "قدرتمندتر" شدنش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی قدیمی از فلور نظری با چادر مربوط به زمانی که از آلمان به ایران آمده بود منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نزدیک به 500 چهره سینمای جهان خواستار آزادی فوری ترانه علیدوستی شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که علاقه بسیار زیادی به مخفی‌کاری در خصوص زندگی خصوصی‌اش دارد، اینبار در کنار همسرش دیده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اظهار نظرات درباره مذاکرات برجام بالا گرفته و این موضوع موجب شده است که نگاه‌ها به بازار ارز باشد. در واقع مردم منتظر کاهش قیمت دلار هستند. قیمت دلار به چه سمتی حرکت می‌کند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری کنگره ملی شهدای غواص عصر امروز جمعه دوم دی ماه با حضور بهرام عرب‌وند دبیر اجرایی و نظرپور نائب رییس کنگره در جزیره کیش برگزار شد. در ابتدای این نشست، نظرپور گفت: تمام کار‌هایی که در کنگره انجام می‌دهیم یک دهم از کاری که شهدا انجام داده‌اند را جبران نمی‌کند. آن‌ها جان خود را دادند تا ما امروز در امنیت در کشور زندگی کنیم، امیدوارم در سال‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجمع عمومی جامعه مدرسین، با صدور بیانیه‌ای خواستار تداوم جدی‌تر اجرای قانونی حکم بازدارنده اعدام برای محاربین و مفسدین باغی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک سال اخیر روند قیمت خودرو آنچنان با سرعت زیاد شده که عملا خرید خودرو برای ایرانی‌ها به آرزوی محال تبدیل شد، در حالی که پارسال وزیر صمت قول داده بود با افزایش تعداد خودرو‌ها و کاهش قیمت دیگر نیازی به قرعه کشی خودو نیست.