شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت: آیا بازیگری که در فضای مجازی‌اش واکنش‌های تندی را نسبت به حوادث اخیر داشته، می‌تواند مهمان خوبی برای مردم باشد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه فعالیت مدارس و ادارات امروز (شنبه سوم دی ماه) اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد دمنوش بارهنگ و خاکشیر را به صورت منظم در رژیم غذایی خود مصرف کنند هرگز دچار اضافه وزن نمی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: خُب مگر نمی‌بینید که چه شخصیت‌های برجسته‌ای (!) با جمهوری اسلامی ایران به مخالفت برخاسته‌اند؟! چه کسانی؟! فلان فوتبالیست بی‌سواد! فلان هنرپیشه درپیتی!

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حواشی مجری صدا و سیما با توهین به یحیی گل محمدی فرزاد مجیدی یک استوری منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزدیک به 500 چهره سینمای جهان خواستار آزادی فوری ترانه علیدوستی شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

اتفاقا حمید فرخ‌نژاد هم در همین پروژه دستمزد کلانی دریافت کرده اما از کار، سر باز زده بود! خبرها حاکی است این کارگردان و یکی دو نفر دیگر، با تأخیر در تولید فیلم‌هایشان به‌طور غیررسمی قصد تحریم جشنواره فیلم فجر را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت حدود 100 روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند. این کاربران که از عصر روز جمعه، دوم دی 1401، بدون محدودیت به این شبکه اجتماعی محبوب دسترسی پیدا کرده‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از محمدحسین میثاقی در کنار همسرش منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرساعد وکیل، حقوقدان ورزشی گفت: «پرسپولیس شانس بالایی برای محکوم کردن لوکادیا دارد و هیچ مبلغی هم پرداخت نخواهد کرد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شرکت داده‌های بهداشتی موسوم به Airfinity مدعی شد که با لغو محدودیت‌های کرونایی در چین، احتمالا روزانهن بیش از 5000 نفر بر اثر ابتلا به کووید در این کشور جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در تضاد چشمگیر با داده‌های رسمی پکن در مورد شیوع فعلی این بیماری و تلفات ناشی از آن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تیراندازی امروز (جمعه) در یک مرکز فرهنگی کُردها در پاریس که به مرگ سه تن و مجروح شدن سه تن دیگر منجر شد، اعضای جمعیت کردنشین فرانسه به خیابان‌ها آمده و با برگزاری تظاهرات، خواستار اجرای عدالت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به پایان رسید و تعدادی از سهام‌داران موفق به دریافت این سود نشدند. اما چرا برخی شهروندان از دریافت سود جا ماندند؟ مرحله بعدی واریز سود چه زمانی است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: برخی منابع خبری از احتمال تحریم غیررسمی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر توسط تعداد معدودی از کارگردان‌هایی که با بودجه دولتی در حال ساخت فیلم هستند گزارش دادند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: مردم در حال حاضر نگران از نوسان‌های فعلی و ادامه‌دار شدن یا نشدن افزایش قیمت‌ها هستند. به‌اعتقاد بنده، افزایش قیمت‌ها به اوج خود رسیده است و توصیه ما همانطور که پیش‌تر نیز تاکید شد، این است که فعلا مردم سعی کنند به این بازار‌ها ورود نکنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

«محمد اصفهانی» دیروز جدیدترین اثر خود را در فضایی تند و حتی #رادیکال منتشر کرد.