شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تمامی مدارس شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم به علت بارش برف فردا شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شهرک ولیعصر تهران گروگانگیری صورت کرفته بود که لحظه به دام افتادن گروگانگیر را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای قبل از شروع قاعدگی، بسیاری از زنان از دردهای بدن، گرفتگی عضلات، نوسانات خلقی، افسردگی شدید رنج می‌برند. این علائم قبل از قاعدگی در برخی از زنان آنقدر شدید هستند که در زندگی روزمره اختلال ایجاد می‌کنند و نیاز به محبت و توجه بیشتری را نسبت به روزهای عادی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار کل مخاطبان سینمای ایران در طول 9 ماه گذشته در حالی از 10 میلیون نفر گذر کرده که برخی سینما‌ها در نبود اکران فیلم‌های جدید و جذاب در صدد نمایش فیلم‌های نوستالژیک و مفرح هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درمان آکنه با پوست تمیز شروع می‌شود و مهمترین گام برای درمان جوش، شستشوی اصولی پوست است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمزمه‌هایی مبنی بر راه‌اندازی اینترنت طبقاتی به گوش می‌رسد. آیا با ملی شدن اینترنت فقط افراد خاصی به اینترنت بین الملل دسترسی خواهند داشت؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «صادق داوری‌فر» مستندساز و گزارشگر رادیو تهران که با عنوان اثر «مهاجرت نامعکوس» در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان برگزیده انتخاب شده بود، با اشاره به محتوای مستند خود گفت: «مهاجرت نامعکوس» نگاه به گردشگری دارد، با این رویکرد که اگر در روستا‌ها ظرفیت‌های گردشگری و بوم‌گردی را فعال کنیم خیلی از کسانی که به علت خشکسالی یا کم‌آبی به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مخالفان گل‌محمدی می‌گویند او مربی بازی‌های بزرگ نیست. این عده معتقدند یحیی در بازی‌های بزرگ و در مواقع حساس نمی‌تواند تصمیمات خوبی بگیرد و همین موضوع را بهانه‌ای برای انتقاد به گل‌محمدی قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه اگر طوفان نمکی راه بیافتد، نه تنها آذربایجان شرقی، بلکه قسمت بزرگی از شمالغرب کشور باید تخلیه شود، گفت: خشکیدن دریاچه ارومیه زندگی بیش از ده میلیون نفر را تحت تاثیر مستقیم قرار می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اعلام اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد انصافی را بسیاری از مخاطبان به نام "عَبدُلی" می‌شناسند؛ عبدلی نام شخصیتی است که وی از اواخر دهه 1360، در نمایش‌های تلویزیونی بازی کرده است. البته این بازیگر پیشکسوت کارهایی مثلِ "میوه ممنوعه" را نیز در کارنامه‌اش دارد که با علی نصیریان و امیرجعفری همبازی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در رابطه با کنفرانس بغداد که در اردن برگزار شد، تاکید کرد بحران‌های لبنان، عراق و سوریه بدون کاهش نقش منطقه‌ای ایران قابل حل‌وفصل نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصادی آلمان اعلام کرده‌است که با توجه به «وضعیت بسیار جدی جاری در ایران» کلیه اعتبارات صادرات و تضمین‌های سرمایه‌گذاری برای ایران را تعلیق کرده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال‌های اخیر میزان مهاجرت تحصیلی ایرانیان روند افزایشی را طی کرد. طی شش سال گذشته بیش از 353 هزار درخواست آزادسازی مدرک از سوی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مختلف به سازمان امور دانشجویان ارائه شد.