سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بورس در ادامه رشد روزهای گذشته به رقم 2.1 میلیون واحدی نزدیک شد؛ اما با شروع نیمه دوم شاخص کل در این محدوده نماند تا نشا دهد که هنوز سهم‌های کوچک بازار نتوانسته‌اند خود را به این محدوده برسانند و رشد دهند.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بازار سهام از یکم شهریورماه صعودی شده و تا امروز مسیر افزایشی را پیموده است. تحلیلگران معتقدند به‌رغم ارزنده بودن بازار، رشد این روزها تا حدی دستوری و ناشی از همزمانی با هفته دولت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار امروز نسبت به یکی دو روز گذشته از شور و حال خرید افتاده است و شاید دلیل آن توجه بازار به صحبت‌های رئیس‌جمهور در نشست خبری بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز در بازار سرمایه با رشد تقریباً ضعیفی همراه شد و به محدوده 2.1 میلیون واحدی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز شاخص کل بورس تهران 10 هزار و 904 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 95 هزار و 73 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران به مرز 2.1 میلیونی رسید، آن را لمس کرد اما در پایان زیر این سطح قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای دومین روز منفی شد و 197 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را تجربه کرد و شاخص بورس با افزایش 10 هزار واحدی به دو میلیون و 95 هزار واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس با رشد 10 هزار و 904 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 95 هزار و 73 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 7 شهریور ماه) با 10 هزار و 904 واحد افزایش، در ارتفاع 2 میلیون و 95 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 10 هزار و 904 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 95 هزار و 73 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس با رشد بیش از 16 هزار واحدی به جایگاه 2 میلیون و 100 هزار واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 4 هزار و 502 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 88 هزار و 670 واحدی قرار گرفت.