سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بازار سهام در حالی معاملات نخستین هفته شهریورماه را به پایان برد که شاخص کل بورس توانست جایگاه خود را بالای قله 2.1 میلیون واحدی تثبیت کند. با این حال اما هر چه هفته معاملاتی به روزهای پایانی خود نزدیکتر شد، از شتاب رشد شاخص‌ها و ارزش و حجم معاملات خرد کاسته شد؛ بر این اساس آیا بورس تهران می‌تواند مسیر صعودی را که از ابتدای شهریورماه آغاز کرده همچنان ادامه دهد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراقی در مورد پیش بینی بورسِ شنبه 11 شهریور ماه 1402 گفت: به احتمال زیاد شاخص کل رشدی نزدیک به صفر با دامنه نوسان کوتاه خواهد داشت و در آستانه تعادل قرار می‌گیرد؛ چیزی که در روز‌های پایانی هفته اول شهریور ماه شاهدش بودیم و نیمه دوم بازار به تدریج شاهد افزایش عرضه خواهیم بود.

وب‌گاه منیبان

شاخص کل بورس در تمام طول هفته گذشته در حال رشد بود که این رشد در روز‌های پایانی هفته کُند شد؛ اما آیا این رشد در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها که به یکی از چالش‌های حوزه اقتصادی تبدیل شده حالا بناست به گفته وزیر اقتصاد تا پایان برنامه هفتم به فرمول سال 94 که برای حذف آن پافشاری زیادی رخ داده بود، برگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات اولین هفته شهریور ماه با افزایش تراز شاخص‌های سهامی مواجه شد اما ارزش معاملات خرد، همچنان از بند رکود رها نشده و روند صعودی شاخص‌ها به کندی پیش می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با افزایش 8.13 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 104 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نمادهای سبزپوش بیشتر و قوی‌تر از نمادهای قرمزپوش بودند و شاخص‌های بورس تهران صعود کردند.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را مانند روزهای گذشته تجربه کرد و شاخص کل بورس با افزایش حدود 10 هزار واحدی به دو میلیون و 104 هزار واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 9 هزار و 771 واحد افزایش معادل 47 صدم درصد به دو میلیون و 104 هزار و 820 واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 8 شهریور ماه) با 9 هزار و 771 واحد افزایش، در ارتفاع 2 میلیون و 104 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل با افزایش عرضه مواجه شده و رشد حداقلی را تجربه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 79 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 97 هزار و 128 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری مهر

انتظار می رود بازار سرمایه با افزایش عرضه مواجه شود مگر اینکه خبری جدید از پتروشیمی ها در بازار منتشر شود.

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بورس در ادامه رشد روزهای گذشته به رقم 2.1 میلیون واحدی نزدیک شد؛ اما با شروع نیمه دوم شاخص کل در این محدوده نماند تا نشا دهد که هنوز سهم‌های کوچک بازار نتوانسته‌اند خود را به این محدوده برسانند و رشد دهند.