شنبه 29 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نیز محدودیت نوسان یک درصدی اعمال خواهد شد و به نظر می‌رسد با وجود اخبار احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران روند خروج سرمایه و ریزش بورس تداوم یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران نوسان صف خرید و صف فروش در بازار در محدوده یک درصدی موج می‌زد و نمادهایی مثل خودرو و فولاد در این بازه محدود در تلاش برای شکستن محدودیت‌ها بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عده‌ای از فعالان بازار معتقد هستند احتمالا بازار ساز در تلاش است تا با مثبت نشان دادن نمادهای لیدر بازار سرمایه این موضوع را در ذهن بازار ایجاد کند که بازار برای روز چهارشنبه (فردا) که قرار است دامنه نوسان به حالت قبل برگردد در بازار مسیر صعودی قرار بگیرد و این موضوع کمی نگران کننده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه 28 فروردین ماه) با کاهش 4 هزار واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 201 هزار و 981 واحد ایستاد.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش‌ها، در جریان معاملات بازار بورس تهران امروز، نوسان بین صف خرید و صف فروش در محدوده یک درصدی بوده است. همچنین نمادهایی مانند خودرو و فولاد در تلاش بودند تا این محدودیت‌ها را بشکنند.

وب‌گاه گسترش

طی چند روز اخیر، جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران، مدیران ارکان بازار و جمعی از فعالان بازار سرمایه، در محل این سازمان برگزار شد. هدف از این جلسه، بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سرمایه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سومین روزی که نوسان قیمت سهام به منفی و مثبت یک درصد محدود بود، شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با 4 هزار و 999 واحد کاهش معادل 23 صدم درصد به دو میلیون و 201 هزار و 908 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 28 فروردین با کاهش 4 هزار و 999 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 201 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 28 فروردین 1403، شاخص کل بورس تهران با کاهش بیش از 49 هزار واحدی مواجه شد و به سطح 2,201,908 واحد رسید. این افت شاخص کل بازار، منجر به کاهش چشمگیر در ارزش کل بازار شد و نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 28 فروردین، شاخص کل بورس 448 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن در کنار افزایش 40 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد تعادل جریان حقیقی و حقوقی در بازار سهام بود و 120 میلیارد تومان به مالکیت حقیقی بازار سهام افزوده شد.

وب‌گاه گسترش

افزایش نرخ دلار در بازار آزاد، ریزش شاخص کل بورس، کاهش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و افزایش نرخ خودرو در بازار آزاد از واکنش‌های اولیه بازارها به پاسخ موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره بر پیچیدگی شرایط حاکم در بازار سرمایه، از عزم جدی این سازمان در حمایت از حقوق سهامداران خبر داد.