شنبه 29 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص بورس امروز اول اردیبهشت ماه به صورت شارپی بالا رفت. شاخص بورس امروز اول اردیبهشت ماه به صورت شارپی بالا رفت. به گزارش عرشه آنلاین، شاخص کل بورس امروز با رشد 77 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه یکم اردیبهشت) با 77 هزار و 643 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار و 857 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس 34 هزار و 18 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته چهارم فروردین ماه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز اندک شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 2 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده 2.170.000 رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

وب‌گاه گسترش

روز چهار‌شنبه شاخص کل بورس تهران 6 هزار و 231 واحد بالا آمد. در این روز نمادهای فملی، فولاد و فارس شاخص‌ساز بودند و بیشترین نقش را در مثبت شدن شاخص داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 2.37 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 33 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 2.4 درصد کاهش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 3.7 درصد پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل بورس تهران رشد 0.28 درصدی را ثبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز 5 میلیارد و 600 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود 2 هزار و 680 میلیارد تومانی ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه) با 6 هزار و 232 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار و 214 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 29 فروردین ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,208,214 واحد رسید و تجربه افزایش قابل توجهی به میزان بیش از 6 هزار واحد را داشت. این افزایش نشانگر روند مثبت در بازار بورس تهران است. همچنین، ارزش کلی بازار بورس در این تاریخ نسبتاً افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه) با 6 هزار و 232 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار و 214 واحدی قرار گرفت.