سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان بورس با اشاره به هراس سرمایه های خُرد برای ورود به این روزهای بازار سرمایه، می‌گویند: صرف جانماندن از تورم نمی‌تواند انگیزه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بورس باشد و دولت نیز باید از این بازار حمایت لازم را به عمل آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان بورس می‌گویند: صرف جانماندن از تورم نمی‌تواند انگیزه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بورس باشد و دولت نیز باید از این بازار حمایت لازم را به عمل آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد با کاهش 10 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 3 هزار و 990 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در دو هفته اخیر است. چهارشنبه دومین روز رکودی مرداد ماه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام مثبت شد و 3 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با در آمد ثابت به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام پنجمین روز کاری هفته را همانند روز‌های گذشته همچنان کم حجم و متعادل آغاز به کار کرد. البته گفتنی است معاملات گروه پتروشیمی با توجه به اخباری که پیرامون نرخ خوراک روز گذشته در رسانه‌ها منعکس شد، بیشتر مورد توجه و تقاضا قرار گرفت؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 800 واحدی به 2 میلیون و 36 هزار واحد رسید،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 18 مرداد) با 886 واحد کاهش، در ارتفاع 2 میلیون و 36 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 886 واحد کاهش معادل 4 صدم درصد به دو میلیون و 36 هزار و 982 واحد رسید.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس درحالی در ساعات ابتدایی معاملات تواسنته بود روندی صعودی داشته باشد و تا دو میلیون و 42 هزار واحد افزایش یابد که در ساعات میانی و پایانس روندی نزولی به خود گرفت و در رقم دو میلیون و 36 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام، همچنان با توجه به ارزش پایین معادلات درجا می زند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 886 واحدی در تراز 2 میلیون و 36 هزار و 982 واحدی ایستاد.

وب‌گاه منیبان

با افت نماگر‌های سهامی در ماه‌های اخیر، ارزش دلاری بازار سرمایه به حوالی 174میلیارد دلار رسیده است. در مرداد99 که شاخص کل بورس تهران در سقف تاریخی آن زمان خود قرار داشت، ارزش دلاری بازار سهام نیز در سقف تاریخی خود قرار داشت و پس از آن، شاهد بازگشت این متغیر به میانگین تاریخی بودیم. در حالی ارزش دلاری بازار سهام به فروردین99 بازگشته که در این مدت شاهد عرضه اولیه بیش از 50شرکت در بورس...

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی 1200 واحدی مواجه شده بود در انتهای معاملات با ریزش 888 واحدی مواجه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 39 هزار و 869 واحدی قرار گرفت.