سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با اینکه نیمه اول را با افت به پایان برد؛ اما کمی در نیمه دوم اوضاع متفاوت‌تر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران هزار و 713 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 22 مرداد) با یک‌هزار و 697 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 987 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بورس تهران در نیمه اول با ریزش شاخص همراه بود و در نیمه دوم شاخص کل رشد کرد اما نتوانست بالاتر از سطح روز قبل بایستد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز یکشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و 124 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پیرو معاملات دیروز با فشار عرضه آغاز کرد اما رفته رفته از فشار فروش گرفته شد و معاملات متعادل تر از روز گذشته دنبال شد.

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 1711 واحد همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با هزار و 711 واحد کاهش معادل 9 صدم درصد به یک میلیون و 987 هزار و 928 واحد رسید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی امینی با اشاره به این که در جریان دادوستدهای نخستین روز هفته، شاخص کل بورس با افت 47 هزار واحدی مواجه شد، گفت: مهم‌ترین عاملی که باعث افت شاخص بورس در روز گذشته شده، انتشار خبر توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان و آزادسازی 6میلیارد دلار از منابع ارزی ایران است که این موضوع موجب افت قیمت در بازار ارز بویژه دلار شد.

خبرگزاری مهر

بازار سرمایه در ابتدای معاملات روز شنبه با کاهش عرضه نسبت به دیروز مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.

خبرگزاری مهر

پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.