سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی امروز 22 میلیون و 900 هزار تومان و سرانه فروش 22 میلیون و 600 هزار تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افزایش 9127 واحدی همراه شد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 9000 واحدی نسبت به روز گذشته روی یک میلیون و 997 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار بورس و شاخص هم وزن به ترتیب با رشدی 9 هزار واحدی و 4 هزار و 500 واحدی به کار خود در روز جاری پایان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 9000 واحدی نسبت به روز گذشته روی یک میلیون و 997 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 23 مرداد) با 9 هزار و 128 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 997 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز دوشنبه بیست و سوم مرداد 1402 شاخص کل بورس تهران با رشد 9 هزار و 128 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 997 هزاری ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازار شاخص کل بورس با رشد 9 هزار و 127 واحد در ارتقاع یک میلیون و 997 هزار 45 واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

امروز با پرتقاضا شدن خودرویی های بورس شاخص کل بیش از 8 هزار واحد رشد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 245 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 991 هزار و 163 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در دو روز ابتدایی هفته با خبرهای حساسی روبرو شد که هنوز فرصت واکنش به آن‌ها را نیافته است.

وب‌گاه گسترش

در این روزها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در...

وب‌گاه فرارو

در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرهای و شایعاتی در بازار در حال دست‌به‌دست شدن است که وزارت صمت برای واردات گوشت قرمز و چای ارز 28 هزار و 500 تومانی را تخصیص نمی‌دهد، خبری که با تایید و تکذیب‌هایی همراه بود.