سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه عصر ایران

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با 657 واحد ریزش در رقم 25 هزار و 772 واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 47 هزار و 313 واحد کاهش معادل دو و 32 صدم درصد به یک میلیون و 989 هزار و 672 واحد رسید.

خبرگزاری مهر

چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 2 هزار و 356 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 3 هزار و 628 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران در انتهای روز سه شنبه هفته گذشته با انتشار غیررسمی خبر ابطال نرخ گاز صنایع مواجه شد. با این حال بی اعتمادی فعالان بازار سهام موجب شد تا در معاملات روز چهارشنبه واکنش مثبتی به این خبر شکل نگیرد و همچنان سهامداران چشم انتظار منابع رسمی باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به رسیدن شاخص به مرز روانی 2 میلیون واحد و همچنین نزولی بودن همه نشانه های ابر کومو، انتظار درجازدن شاخص در همین محدوده دور از انتظار نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران از ابتدای سال جاری تا کنون بازدهی نزدیک به 2 درصدی را ثبت کرده است و نوسان مثبت 27 درصدی از ابتدای سال تا نیمه‌های اردیبهشت‌ماه سال جاری و افت همین میزان از اردیبهشت‌ماه تا پایان نیمه اول مردادماه را نیز در کارنامه خود دارد. ارزش معاملات در بازار این روزهای بورس اوراق بهادار تهران در کمترین میزان خود قرار دارد به‌طوری‌که خیلی از تابلو های معاملاتی نمادها در روی وبگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی بورس فردا 21 مرداد 1402 / انتظار بازار برای مصوبه جدید نرخ خوراک گاز و سوخت صنایع تغییر نرخ خوراک گاز که برای تبصره 14 (هدف‌مندی یارانه‌ها) در بودجه سال 1402 در نظر گرفته شده برای دولت‌مردان یک چالش است و باید جایگزینی برای این موضوع حتماً در نظر داشته باشند به همین خاطر است که به نظر می‌رسد بازار در انتظار حرکت بعدی دولت است. تاریخ انتشار: 16:49 - 20 مرداد 1402 پ بی‌نوبت تسهیلات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از یک ماه افت متوالی نماگرهای بازار سهام، در هفته گذشته شاخص کل بورس تهران پس از سپری کردن دو نیمه متفاوت رشد 2.2 درصدی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات سومین هفته مردادماه با کاهش شدید نوسانات شاخص‌های سهامی مواجه بود. افت نوسان شاخص‌های اصلی در کنار خبر‌های مؤثر این هفته، بیانگر کاهش شدت واکنش‌ها به تغییرات بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این هفته شاخص به کانال 2 میلیونی صعود کرد اما نتوانست به روند صعودی را حفظ کند و در دو روز پایانی هفته نزول کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با افزایش 2.17 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 36 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مروز نمادهای فملی، فخوز، رمپنا و فولاد نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.