سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و 200 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 25 مرداد) با چهار هزار و 496 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 973 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 4 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 973 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز روند نزولی دیروز خود را تکرار کرد و با کاهش حدود 4000 واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و 973 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان وضعیتی متعادل رو به منفی داشت و در نهایت با نزول به کار خود در این هفته پایان داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 4500 واحدی به 1 میلیون و 973 هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال 2 میلیون واحدی شود، و نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با...

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را همانند روزهای گذشته، با افت ارتفاع در شاخص کل به پایان رساند و ارزش معاملات در روز جاری به کمتر از 4 هزار میلیارد تومان نزول کرد.

خبرگزاری مهر

امروز تا این لحظه بیش از 203 نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز سه‌شنبه را با افت 34 درصدی صفوف خرید تا سطح 138 میلیارد تومانی به پایان رساند که در معاملات سال 1402 بی‌سابقه بوده است. افزایش صفوف فروش سهام در کنار خبر تداوم پذیرش ایران‌خودرو و سایپا، بازار سهام را در دوگانگی ریزش یا صعود قرار داده است.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه 18 هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.

وب‌گاه گسترش

بورس امروز بار دیگر با فشار فروش زیادی همراه شد و بخش عمده‌ای از نمادها در محدوده منفی به کار خود پایان دادند اما نماگرها طبق معمول هم‌تراز با کاهش قیمت سهام افت نکردند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجموع ارزش صف‌های فروش در معاملات امروز بورس تهران، با افزایش 112 درصدی به 599 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز بیش از 18 هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و 978 هزار واحد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روز گذشته و مشابه هفته‌های اخیر با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر این فشار افزوده شده و در نهایت نزولی به پایان رساند بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 19 هزار واحدی به 1 میلیون و 978 هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال 2 میلیون واحدی شود، و نیز شاخص...