پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

با وجود ثبت کاهش پنج درصدی بازار در دومین روز کاری هفته، رییس سازمان بورس می‌گوید که حمایت از این بازار، اولویت مهم دولت است.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته یکی از عجیب‌ترین روز‌های بازار سرمایه رقم خورد و شاخص کل بورس با بیش از 125 هزار واحد ریزش، رکورد تاریخ راه‌اندازی مکانیزم بازار سهام را جابه‌جا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز دوشنبه ریزش تاریخی بورس تهران به وقوع پیوست و به لحاظ قانونی امکان تعطیلی بازار سهام برای نهاد ناظر مهیا شد. البته سازمان بورس خبر داد که قصدی مبنی بر تعطیلی بازار ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ریزش شدید بورس در حالیست که هیچ یک از مؤلفه‌های تاثیرگذار بر بازار سرمایه از جمله قیمت‌های جهانی و نرخ ارز، تغییر معناداری پیدا نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص بورس تهران سقوط تاریخی را تجربه کرد و 95 هزار و 37 واحد ریزش کرد و روز دوشنبه سقوط 125 هزار و 761 واحدی را پشت سر گذاشت. این بزرگترین ریزش مقداری شاخص کل بورس تهران در کل دوره 56 ساله فعالیت بورس تهران است. ریزش 5 درصدی شاخص کل دومین ریزش بزرگ درصدی تاریخ بازار محسوب می‌شود که در 8 سال گذشته تکرار نشده بود. به نظر می رسد بخشی از سهامداران به بازار طلا و سکه کوچ...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: بورس تهران تا ساعت 11 معاملات روز دوشنبه نیز شاخص کل با ریزش 4.96 درصدی روبه‌رو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه اگر شرایط ریزش بورس ادامه یابد، سازمان بورس این اختیار را دارد تا معاملات را متوقف کند، گفت: وضعیت امروز بازار سرمایه تداوم ندارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اگرچه به اعتقاد اکثر کارشناسان همچنان بازار سرمایه در شرایط ارزنده ای است و چشم انداز این بازار مثبت تلقی می شود اما ریزش اخیر باعث خروج پول بیش از 8 هزار میلیارد تومانی توسط حقیقی ها در 2 روز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را درمورد بستن یا نبستن بازار سرمایه ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را درمورد بستن یا نبستن بازار سرمایه ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز بزرگان بازار بیشترین اثر را در افت شاخص داشتند. نمادهای فولاد، فملی و فارس بزرگان قرمزپوش بورس بودند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص بورس تهران امروز بیش از 125 هزار واحد سقوط کرد و 587 نماد معاملاتی با صف فروش مواجه بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بزرگترین ریزش شاخص کل بورس تهران در کل دوره 56 ساله فعالیت بورس تهران رقم خورد.