پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری مهر

با کاهش پنج درصدی شاخص کل بورس، سازمان بورس مجاز است معاملات امروز را ابطال کند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران با ارائه تحلیل خود از بازارهای سرمایه، طلا، مسکن، خودرو و ارز دیجیتال نسبت به خطر سرایت نرخ ارز مستتر در کالاها به الگوهای انتظاری هشدار داد و تاکید کرد انتظارات تورمی جامعه منشا غیر اقتصادی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله‌گران به دنبال پاسخی برای علت سقوط امروز بورس هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس در نیم ساعت ابتدای بازار 88 هزار واحد از اتفاع خود را از دست داد و اکثر سهم ها در نزدیکی صف های فروش در حال معامله هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 56 هزار و 711 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 383 هزار و 455 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به روند معاملات روز یکشنبه و افزایش تراز بدون وقفه شاخص کل تا سطح 2 میلیون و 500 هزار واحدی؛ به نظر می‌رسد شرایط استراحت و اصلاح شاخص کل بورس تهران فراهم شده و در معاملات امروز باید چشم به نتیجه مقاومت صندوق‌های حمایتی در برابر صفوف فروش ببندیم.

وب‌گاه گسترش

کارشناس بازار سرمایه گفت: نرخ‌گذاری ارز در مرکز مبادله ارز و طلا موجب شده است تا توجه به بازار سرمایه بیش از گذشته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 3.75 درصدی یک روز ترسناک را برای سهامداران رقم زد و با از دست دادن کانال 2 میلیون و 500 هزار واحدی به سطح 2 میلیون و440 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران در معاملات امروز، دومین ریزش سنگین خود از بهمن ماه سال گذشته را تجربه کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاملات امروز بازار سهام با افزایش تراز 13 هزار واحدی شاخص کل آغاز کرد اما این روند افزایشی تراز شاخص کل تنها 5 دقیقه دوام داشت و پس از آن روند اصلاحی شاخص کل شروع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نمادهای بزرگ بازار که در هفته‌های گذشته رشد قیمت بیشتری به نسبت سهم‌های سبک داشتند؛ با افت قیمت قابل توجه‌ای همراه بودند و با تأثیر منفی موجب ریزش تراز شاخص شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 17 اردیبهشت سرانه خرید افراد حقیقی در بازار سرمایه 26 میلیون تومان و سرانه فروش 42 میلیون و 700 هزار تومان ثبت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 95 هزار و 43 واحدی در تراز 2 میلیون و 440 هزار و 193 واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه) با 95 هزار و 43 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 440 هزار واحدی ایستاد.