یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش بینی می‌شود که بازار سهام امروز ارزش معاملات خردی در سطح 5 تا 7 همتی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

روز دوشنبه در بورس شرکت بیمه پارسیان (پارسیان)، شرکت نیرو ترانس (بترانس) و شرکت پارس سویچ (بسویچ) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افت تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار افت 14 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه نیز شاهد روند خروجی جریان پول حقیقی از سهام بود؛ در حالی که روز شنبه و یکشنبه شاهد افزایش مالکیت حقیقی در بازار سهام بودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سرمایه در روزهای معاملاتی ابتدای هفته پس از هفته ها رکود و منفی های پی در پی با تقاضای خوبی همراه بود و رشد حدودی 90‌هزار واحدی را طی دو روز کاری به ثبت رساند. با این وجود روز گذشته پس از سه روز مثبت متوالی بازار با افزایش نسبی عرضه‌ها مواجه بود. روز دوشنبه شاخص کل بورس با 6 هزارو 914 واحد کاهش در سطح 2 میلیون و 140‌هزار واحد قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در دو روز ابتدایی هفته جاری با رشد قابل توجهی به بالا، به بیش از 90,000 واحد رسید. اما در پایان معاملات روز جاری، با یک افت 6900 واحدی، به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید عشقی، دبیر شورای عالی بورس جزئیات تصمیم شورای عالی بورس در خصوص نصاب اوراق دولتی را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از رشد در دو روز ابتدایی هفته جاری که رقمی بیش از 90 هزار واحدی را به خود دید در پایان معاملات روز جاری کمی عقب نشست و با افت 6900 واحدی کار را به پایان برد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز با ریزش 6913 واحدی مواجه شده و شاخص امروز تنها بعد از 2 روز از آغاز روند صعودی، با ریزش مواجه شد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 14 اسفند 1402، شاخص کل بورس تهران به سطح 2،140،174 واحد رسید. این عدد نشانگر یک افت بیش از 6 هزار واحد نسبت به روز قبل است، که منجر به کاهش قابل توجهی در ارزش کل بازار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز مجموع ارزش صف‌های فروش بازار سهام با افزایش 17 درصدی به 286 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 6 هزار و 913 واحد کاهش معادل 32 صدم درصد به دو میلیون و 140 هزار و 174 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با افت 6 هزار و 914 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 140 هزار و 174 واحد ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه 14 اسفند) با افت 6 هزار و 914 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 140 هزار و 174 واحد ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات دو روز گذشته با افزایش ارزش معاملات خرد و ورود جریان پول حقیقی به بازار سهام مواجه بود. شاخص کل بورس تهران در این دو روز بیش از 90 هزار واحد رشد داشته است.