شنبه 31 شهریور 1403

شاهد حضور ستارگان فوتبال دنیا در ایران خواهیم بود؟ / بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه آزادی برای نصب VAR + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شاهد حضور ستارگان فوتبال دنیا در ایران خواهیم بود؟ / بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه آزادی برای نصب VAR + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به قرعه‌کشی انجام شده بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های ایرانی باید در مقابل قول‌های عربستانی قرار گیرند. در این رویداد باشگاه پرسپولیس ایران در مقابل النصر عربستان، نساجی ایران در مقابل الهلال عربستان و سپاهان ایران در مقابل الاتحاد عربستان باید در دیداری مهم روبروی هم قرار بگیرند. با توجه به مشکلات و بحث میزبانی بین دو کشور ایران و...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به قرعه‌کشی انجام شده بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های ایرانی باید در مقابل قول‌های عربستانی قرار گیرند. در این رویداد باشگاه پرسپولیس ایران در مقابل النصر عربستان، نساجی ایران در مقابل الهلال عربستان و سپاهان ایران در مقابل الاتحاد عربستان باید در دیداری مهم روبروی هم قرار بگیرند.

با توجه به مشکلات و بحث میزبانی بین دو کشور ایران و عربستان، زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری رقابت‌ها در زمین بی طرف شنیده می‌شود.

با توجه به پافشاری‌های AFC برای حضور حتمی VAR در تمامی مراحل لیگ قهرمانان آسیا، تصممیم بر این شد از کمک داورهای ویدویی اجاره‌ای در ورزشگاه آزادی تهران و نقش جهان اصفهان استفاده شود، به همین عنوان امروز کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات و حجت اله بهمنی از ورزشگاه آزادی جهت نصب VAR بازدید کردند.

باید دید می‌توانیم شاهد حضور ابرستارگان فوتبال جهان مانند رونالدو، بنزما، و نیمار در خاک کشورمان باشیم یا خیر.