دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

خبرگزاری تسنیم

مجموعه رئالیتی شو «کتاب قانون» با کارگردنی سعید ابوطالب در شبکه اول سیما در حال ساخت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجموعه رئالیتی شو «کتاب قانون» در شبکه اول سیما در حال ساخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه رئالیتی شو (نمایش واقعی) «کتاب قانون» در شبکه اول سیما در حال ساخته شدن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: رویکرد و ساختار کلی فصل دوم مستوران ظاهرا همان است که در فصل اول بود؛ ضعف‌ها همان ضعف‌ها و اغراق‌ها همان اغراق‌ها. نه دیالوگ ماندگاری شنیده می‌شود و نه گیرایی و کششی در داستان به چشم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر فخری گفت: هر موجودیتی که آمریکا و کشورهای فرامنطقه‌ای در منطقه ما دارند به صورت مستمر توسط نیروهای مسلح رصد و پایش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

با وجود اتفاقات پرتنش دربی، خاصه در ثانیه‌های پایانی آن که اتفاقات کم هم نبود، بازیکنان و سرمربی استقلال، فراموش نکردند پس از دربی هم از تلویزیون انتقاد کنند. هرچند که پس از سیرک خوانده‌شدن تلویزیون در بیانیه باشگاه، این بار القاب دیگری از جمله مسخره‌بازی، دلقک، شیتیل‌بگیر و دوزاری هم خطاب به مجریان و کارشناسان مذکور به کار برده شد

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سریال مدار صفر درجه که در زمان پخش با واکنش تند مسئولان دولت اسرائیل مواجه شده بود اتمسفری را تعریف کرده بود که یکی از بهترین رویکردها در حوزه دیپلماسی عمومی برای الهامبخشی و گفتگو با بیش از 6 میلیون یهودی قلمداد میشود که به روش های مختلف، فریب آرمانهای صهیونیستی مسئولان اسرائیل را خورده اند!

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام جدید شبکه نسیم انتخاب شد، «مداربسته» شبکه دو سیما با اجرای حسین رفیعی به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود و همچنین یک دوبله فیلم مورد توجه جشنواره کن به آنتن سیما می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه تلویزیونی مکث را می‌توان در زمره یکی از مصادیق تحول در سیما در این دوره مدیریتی رسانه ملی قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سریال «عاشورا» که نسخه سریالی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» است جمعه‌های هرهفته روانه آنتن می‌شود و توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. سریال «عاشورا» که پیش از این در نسخه سینمایی‌اش خوش درخشید و توانست عنوان بهترین فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند و پرفروش‌ترین فیلم دفاع مقدس تاریخ سینمای ایران باشد، محصول سیمافیلم و نخستین ساخته هادی...