سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در نیروی دریای سپاه ما چند دستاورد جدید داشتیم؛ اولین مسأله کار مشترک بین نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران بود که با شلیک یک موشک بالستیک دوربرد از روی یک ناو جنگی با موفقیت انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با بردهای 9 و 14 کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودروها و روی زمین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با برد‌های 9 و 14 کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودرو‌ها و روی زمین است. وی افزود: امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران با انبوهی از پهپاد‌ها به‌خصوص پهپاد‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما، گفت: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشمرگ ملت بزرگ ایران و مصمم هستیم تا مقتدرانه با همه وجود از امنیت ملی منافع ملی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در مقابل همه تهدیدات و مخاطرات با همه قدرت بایستیم و از شکل‌گیری...

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ویژگی‌های موشک‌های پدافندی کوثر را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه گفت: طی همکاری مشترک نیروی هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه یک فروند موشک بالستیک دوربرد از شناو نظامی نیروی دریایی سپاه با موفقیت شلیک شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سلامی گفت: شلیک موشک بالستیک دوربرد از روی ناو جنگی به عنوان کار مشترک بین نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران با موفقیت انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا صلواتی؛ اهمیت فناوری‌های دانش‌بنیان در اقتصاد امروز دنیا بر کسی پوشیده نیست و نام‌گذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» موید این مهم است. شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های تولید، کسب‌وکار و کارآفرینی نقش بی‌بدیلی را در طی سال‌های اخیر در اقتصاد کشور‌های پیشرفته ایفا می‌کنند و سهمی قابل تامل و موثر را در سرانه...

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صلاحیت هزار و 912 تن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به ازای هر کرسی مجلس بیش از 51 نامزد وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

طرح «لاندر مسی انتقال سرباره» شرکت دانش‌بنیان دانش پرتو نقش جهان به عنوان نخستین برنده قسمت اول مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط 409 سرمایه‌گذار طی 5 ساعت و 40 دقیقه موفق به جذب سرمایه 10 میلیارد تومانی به روش تامین مالی جمعی شد.