دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: نویسنده و کارگردان «عاشورا» با تاکید بر اینکه 9 بار بخاطر پول کار را متوقف کردیم، از دستگاه های مسئول به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه در گفتگو با بخش خبری 14 شبکه اول سیما، گفت: ماهواره نور 3 ساعت 9:30 صبح امروز پرتاب شد و یک ساعت و نیم بعد که بر روی کشور ما قرار گرفت، ماهواره در عرض یک ساعت و نیم به طور خودکار کاملا پایدار شده است. وی افزود: فرآیندی که ما در ماهواره نور 1 داشتیم در ماهواره نور 3 به صورت خودکار در مدت زمان یک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین سلطان‌محمدی کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون با اشاره به سریال عاشورا که این روز‌ها در حال پخش از شبکه اول سیما است اظهار کرد: تفاوت سریال عاشورا با نسخه سینمایی‌اش این است که تلویزیون فرصت دارد تا جزئیات را به تصویر بکشد. وی افزود: جرئیات به نمایش درآمده در این سریال به خصوص سختی عرصه جنگ و خشونتی که در آن وجود داشته است به شناخت بهتر آن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس و منتقد سینما گفت: پخش سریال‌هایی چون «عاشورا» با این ساختار خوب به شناساندن دوران دفاع مقدس به نسل جدید کمک می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل سپاهان امشب به تلویزیون می‌رود تا در یک مناظره شرکت کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - نرگس علینقیان؛ موضوعات تاریخی همواره از مفاهیم خاص برای ساخت فیلم و سریال بوده‌اند. در میان انواع ژانر‌هایی که منحصر به ساخت فیلم و سریال‌های تاریخی می‌باشد، ژانر تاریخی - مذهبی در بین مخاطب ایرانی قابل توجه است. از این رو در سال‌های مختلف شاهد ساخت این قبیل سریال‌ها از جمله «امام علی (ع)»، «تنهاترین سردار»، «معصومیت از دست رفته»، «مختارنامه» تا جدیدترین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضایی‌مقدم، کارشناس حوزه سینما و تلویزیون گفت: موفقیت یک اثر هنری، اضلاعی دارد؛ یک ضلع ساختن یک سریال و یا یک اثر سینمایی خوب، داشتن داستان و قهرمان است.

وب‌گاه عصر ایران

در پی کودتایی دیگر در یک کشور آفریقایی و این بار در گابن از اخبار و تحلیل های صدا وسیما این گونه برمی‌آید که با نگاه مثبت به این اتفاق می‌نگرند و کودتا را نه به معنی حذف دولت قانونی و روی کار آمدن نظامیان که کوتاه کردن دست غرب و به ویژه فرانسه از این کشورها ارزیابی می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق نظرسنجی رسمی صداوسیما 2 سریال فعلی تلویزیون «بازپرس» 22.5 درصد و «عشق کوفی» 13.4 درصد بیننده دارند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز تحقیقات صدا و سیما آخرین وضعیت مخاطبان در نیمه دوم مردادماه نسبت به تماشای سریال‌های تلویزیونی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما اعلام کرد: «بازپرس» با 22.5 درصد بیننده پرمخاطب‌ترین سریال سیما شده و توانسته رضایت 83.9 درصدی تماشاگران را از آن خود کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر جزئیات خدمات هلال احمر در پیاده روی اربعین را اعلام کرد و گفت: 84 پایگاه امدادی و درمانی درمراسم پیاده روی اربعین به زائران خدمات ارائه می‌کنند.