سه‌شنبه 2 تیر 1405

شروع مجدد تصویربرداری «ایرانگرد 4» از ابتدای پاییز / مشکل کرونا رفع شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شروع مجدد تصویربرداری «ایرانگرد 4» از ابتدای پاییز / مشکل کرونا رفع شد

جواد قارایی آخرین وضعیت تولید «ایرانگرد 4» و حال عمومی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا را تشریح کرد.

جواد قارایی مستندساز درباره آخرین وضعیت تولید «ایرانگرد 4» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون در حال نگارش نریشن برخی از قسمت‌هایی هستیم که تصویربرداری آن‌ها تمام شده است و پس از اتمام این بخش، تدوینشان آغاز می‌شود.

او با اشاره به شروع مجدد تصویربرداری بیان کرد: از ابتدای پاییز تصویربرداری مجدد آغاز می‌شود. از استان سمنان شروع خواهیم کرد و به سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و... می‌رسیم.

قارایی درباره وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد: در خوزستان به بیماری کووید 19 مبتلا شدم که خوشبختانه با رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه کامل، به بهبودی رسیدم و مشکلی ندارم.

گفتنی است تا به حال سه قسمت از مستند «ایرانگرد» به کارگردانی جواد قارایی تولید شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

محتوای مستند ایرانگرد به نمایش مناظر طبیعی گردشگری استان‌های مختلف کشورمان می‌پردازد و جذابیت‌ها و قابلیت‌های مهم آن هاو معضلاتی که گریبانگیر طبیعت شده ... را نشان می‌دهد. انتهای پیام /

شروع مجدد تصویربرداری «ایرانگرد 4» از ابتدای پاییز / مشکل کرونا رفع شد 2
شروع مجدد تصویربرداری «ایرانگرد 4» از ابتدای پاییز / مشکل کرونا رفع شد 3