جمعه 8 تیر 1403

شروع پروژه رفع ایرادات تختی خرم‌آباد / ورزشگاه قدیمی فعلا جور لرآرنا را می‌کشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شروع پروژه رفع ایرادات تختی خرم‌آباد / ورزشگاه قدیمی فعلا جور لرآرنا را می‌کشد

خیبری‌ها در صدد هستند تا با رفع ایرادات ورزشگاه تختی خرم‌آباد لیگ برتر را در این ورزشگاه شروع کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مسئولان خیبر امیدوار بودند با تکمیل پروژه بزرگ لرآرنا بتوانند از ابتدای لیگ بیست و چهارم در این ورزشگاه میزبان حریفان باشند، اما روند تکمیل و بهسازی این پروژه طولانی خواهد شد و به شروع مسابقات نمی‌رسد.

در این شرایط سازمان لیگ از ورزشگاه تختی خرم‌آباد هم ایرادهای بسیاری گرفته است. این ورزشگاه قدیمی شهر خرم‌آباد که در لیگ یک میزبان بازی های خیبر بود، حالا با ایرادهای متعدد مسئولان سازمان لیگ مواجه شده و مسئولان لرستانی برای ترمیم آن باید اقدام کنند.

بر این اساس طی جلساتی که مسئولان استانی لرستان با مالک خیبر خرم‌آباد داشته‌اند، قرار بر این شده تا با همکاری و تعامل برای رفع ایرادهای ورزشگاه تختی در کمترین زمان ممکن اقدام شود. مسئولان خیبر قصد دارند با رفع این ایرادها فعلا بازی های خانگی خود را در خرم‌آباد برگزار کنند و به شهر دیگری کوچ نکنند.

خیبری‌ها امیدوار هستند از ابتدای نیم فصل دوم پروژه لرآرنا تکمیل و آماده شود و بعد از پایان نیم فصل اول لیگ بیست و چهارم به ورزشگاه جدید کوچ کنند.

باید دید مسئولان ورزش لرستان تا زمان شروع لیگ بیست و چهارم موفق به رفع ایرادهای ورزشگاه تختی خرم‌آباد و گرفتن مجوز میزبانی در این ورزشگاه خواهند شد یا خیر.