جمعه 10 فروردین 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه الف

نایب رئیس انجمن سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات انرژی های تجدیدپذیر (ساتکا) گفت: با توجه به ناترازی برق در کشور و همچنین ناترازی فزاینده گاز در کشور، توسعه نیروگاه های فسیلی پاسخگوی رشد مصرف نیست و ما ناگزیر به توسعه انرژی های تجدیدپذیر هستیم.

وب‌گاه الف

نگاهی به فهرست منتخبان مجلس دوازدهم نشان می‌دهد که خلأ تخصص اقتصادی در مجلس شورای اسلامی این بار هم پیش رو است و این سوال مطرح است که آیا مشکلات اقتصادی توسط این نمایندگان برطرف می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور امروز در آیین بهره‌بردای از بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور اظهار کرد: معنای تولید 2 میلیون تن آهن اسفنجی در سال آن است که ایران در مقام اول منطقه و دوم جهان در تولید آهن اسفنجی قرار گرفت. وی با بیان اینکه اراده قوی صورت گرفته که اشتغال افزایش یابد، افزود: در مجموعه فولادی خوزستان، اراده کردید که اقتصاد مقاومتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه فولاد زمزم 3 خطاب به صنعتگران گفت: این شما هستید که ملت ایران را پیروز کرده اید و در میدان جنگ اراده‌ها، اراده ملت ایران و مجموعه‌های صنعتی و تولیدی، این اراده بر اراده دشمنان فائق آمده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور گفت: در این مجموعه آنچه امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، دو میلیون تن آهن اسفنجی در سال تولید می‌شود و این یعنی ایران در مقام اول منطقه و دوم جهان قرار می‌گیرد که این افتخار بزرگی است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه متخصصان ایرانی اراده کرده اند تا رشد تولید در کشور اتفاق بیفتد، تصریح کرد: دشمن نمی خواهد اشتغال، رشد تولید و... در کشور اتفاق بیفتد اما در جنگ اراده ها پیروز شده ایم.

وب‌گاه الف

رییس جمهور گفت: بیش از 80 تا 90 درصد از مصرف آب کشور مربوط به حوزه کشاورزی است و باید مصرف آب این حوزه به طریق علمی کاهش داده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس علی‌آبادی گفت: شرکت‌هایی که در بهره‌وری از انرژی عملکرد خوبی دارند در اولویت قطع برق قرار نمی‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس انجمن ساتکا گفت: شاهد عدم توسعه آزمایشگاه های مرجع حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، عدم توسعه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و نیز عدم اعطای تسهیلات به صنایع و رونق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی فعال در زمینه تولید محصولات تخصصی صدا و تصویر، موفق به ساخت و بومی سازی بیش از 100 محصول نوآورانه از جمله میز صدا و تصویر (میز میکسر) به عنوان قلب تپنده مرکز تولید و پخش محتوای زنده شده است؛ محصولی که در آسیا تنها ژاپنی‌ها قادر به ساخت آن هستند و با این محصول نوآورانه بخش اعظمی از نیازهای رسانه ملی می‌تواند مرتفع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«ما در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه حل افزایش قیمت بنزین الآن عملی نیست. شاید می‌شد به‌تدریج قیمت بنزین را گران کرد، اما الان متوسط قیمت بنزین 2500 تا 3000 تومان است. وضعیت آلودگی در شهر‌ها هم در حال افزایش است؛ بنابراین از جنبه اقتصادی و زیست محیطی داریم به بن بست می‌رسیم.» وزیر صمت گفت که شاید می‌شد به‌تدریج قیمت بنزین را گران کرد در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه‌حل خروج از این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هدف گذاری و راهبرد وزارت صنعت، معدن در حوزه خودرو، طراحی و ساخت 40 درصد محصولات مرتبط با خودروهای برقی و هیبریدی تا انتهای برنامه هفتم است.

وب‌گاه الف

وزیر صمت گفت که در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه‌حل خروج از این تله در حال حاضر افزایش قیمت بنزین نیست، بلکه برقی کردن خودروها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت گفت که در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه‌حل خروج از این تله در حال حاضر افزایش قیمت بنزین نیست، بلکه برقی کردن خودروها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره ملی جوانان ایران زمین با حضور وزیر ورزش و جوانان و سخنگوی دولت و معرفی 10 جوان برتر کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس علی‌ابادی وزیر صمت و منوچهر منطقی از محصولات برقی BMCARS و ایران‌دوچرخ دیدن کرد.