جمعه 10 فروردین 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توافقنامه همکاری با هدف ترویج، فرهنگ‌سازی، برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه فناوری و کمک به بهره‌برداری از دارایی‌های فکری، بین کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به امضاء رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی و تحویل نخستین راکتور فوق سنگین بومی تولید متانول کشور که با همت شرکت دانش بنیان و صنعت ساز ماشین‌سازی اراک و با دانش و فناوری کاملا داخلی ساخته شده است امروز شنبه نوزدهم اسفند 1402 با حضور محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اراک، دکتر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، در راستای اجرای تدابیر و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از پیشرفت پایدار و تکمیل زنجیره ارزش صنعت نیشکر در ایران شامل برداشت سبز، مدیریت منابع آب، انرژی و زایدات کشاورزی مابین "ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در بیستمین نشست کمیسیون دائمی هیأت امنای پارک فناوری پردیس، با اشاره به ضرورت توسعه زیست‌بوم فناوری، نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان عنصری اقتدارآفرین برای کشور گفت: طی سده‌های گذشته علم و فناوری صرفاً یک مقوله تزئینی و...

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گزینه «عجله دارم» باید از پلتفرم تاکسی‌های اینترنتی حذف شود چرا که به ضرر مردم است. به گزارش عرشه آنلاین، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: ما با پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه مخالفتی نداریم، اما باید در نظر گرفت که با وجود ارائه نشدن خدمات جدید از سوی این پلتفرم‌ها ما...

وب‌گاه الف

احمد وحیدی وزیر کشور برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

بیستمین نشست هیات امنای مشترک پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمینه‌های توسعه پارک فناوری پردیس در سال 1403 در بیستمین نشست هیات امنای مشترک این پارک و پارک فناوری سلامت پردیس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بررسی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس علی‌ابادی وزیر صمت و منوچهر منطقی از محصولات برقی BMCARS و ایران‌دوچرخ دیدن کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فناوری‌های دوستدار محیط زیست در صنعت نیشکر با همکاری شرکت‌های دانش بنیان براساس توافق نامه‌ای توسعه می‌یابند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی با ارائه خدمات مشاوره فنی، ژنتیکی و امنیت غذایی به دامداری‌ها و گاوداری‌ها موفق به تولید شیر فراویژه حاوی آغوز برای ارتقای امنیت غذایی و ایمنی بدن شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت ایجاد محیط توسعه مطمئن فناوری‌های هوش مصنوعی با رعایت اصول برابری و همکاری متقابل و علاقه طرفین به تعمیق و گسترش همکاری‌ها در زمینه توسعه اخلاق هوش مصنوعی، توافق نامه اخلاق هوش مصنوعی بین بهروز مینایی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش‌مصنوعی و رباتیک ایران به نمایندگی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تقریباً برای هیچ نوع تعمیراتی نیاز نداریم هواپیماهایمان به کشورهای خارجی برود و تعمیر و نگهداری در آنجا صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جشنواره ملی جوانان ایران زمین گفت: جوانان یک فرصت برای کشور هستند و باید این فرصت را غنیمت شمرده و از ظرفیت جوانی کشور استفاده کنیم.