جمعه 31 فروردین 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در 9 ماهه سال 1402 معادل بیش از 5.3 میلیون دستگاه لوازم خانگی (شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و کولر آبی) تولید شده که حدود 32.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال 1401 افزایش داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام اتاق بازرگانی در 9 ماهه سال 1402 بیش از 5.3 میلیون دستگاه لوازم خانگی تولید شده که 32.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال 1401 افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت نفت و گاز نقشی محوری در اقتصاد ایران دارند و با حرکت به سمت دانش بنیان شدن این صنعت، می‌توانیم به توسعه هر چه بیشتر زنجیره ارزش نفت در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دفتر بودجه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: در سال 1403 تقاضای برق تجدیدپذیر از سوی صنایع، با رشد 100 درصدی مواجه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی اصلاح شد تا حمایت مؤثرتری از این نخبگان داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت درباره آخرین جزئیات و مصوبه هیئت دولت در توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای سال تا کنون کارشناسان اقتصادی به موضوعاتی از جمله ارتقاء بهره‌وری، پیش‌بینی‌پذیری شرایط کلان اقتصاد و... به عنوان الزامات تحقق شعار سال تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیرو نام‌گذاری سال 1403 با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر عالی قدر انقلاب، گروه بهمن آمادگی و عزم جدی خود را برای تحقق این شعار اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان این که مخاطب اصلی شعار امسال، دولت و حاکمیت است گفت: دولت باید بستر و فضای کافی برای تولید را فراهم کند و از آنجایی که رفتارهای مردم عقلایی است بنابراین اگر بسترها فراهم باشد خود مردم در تولید و اقتصاد مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواپیمایی از تامین تجهیزات و قطعات 13 هزار پهپاد توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: وقتی مردم پای کار می‌آیند یک اهرم بسیار قوی فنی، اقتصادی و دانشی پیوست کارها می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون پیشین وزیر اقتصاد گفت: برای تحقق شعار سال باید کاهش هرینه های جاری دولت و چابک سازی سازمان های اداری از طریق اصلاح فرآیندها و افزایش بهره وری نیروی انسانی واستفاده از فناورری های دانش بنیان و سپردن وظایف غیر حاکمیتی به مردم لحاظ گردد.

وب‌گاه گسترش

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و عضو شورای عالی اصل 44 قانون اساسی، با بیان اینکه نقش مداخله‌ای و تصدی‌گری دولت باید به حداقل برسد، اظهار داشت که مردمی سازی اقتصاد و ورود مردم به عرصه اقتصاد برای سرمایه‌گذاری جزو اهداف مهم اصل 44 قانون اساسی است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد امروز سه‌شنبه 14 فرودین در نخستین نشست خبری در سال جدید گفت: اقتصاد ایران در پایان دولت دوازدهم از 3 موضوع مهم رنج می‌برد؛ اول اینکه بحرانی شدن ناترازی‌های مختلف موجب شده بود در طول دهه 90 نرخ تورم از سطوح 20 تا 25 درصد به میانگین 40 درصد افزایش پیدا کند. وی افزود: دومین موضوع، رشد ناپایدار و در برخی فصول دولت سابق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدی نوربخش نخست به معرفی این ستاد و مأموریت‌هایی که در دستور کار دارد، پرداخت و گفت: ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست در مردادماه 1389 با نام ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست تشکیل شد و با توجه به چالش‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست در کشور، در جایگاه یک نهاد فرابخشی، هماهنگ‌کننده و هم‌افزای ملی...