شنبه 8 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها زیاد درباره پهپادهای ایرانی می‌شنویم. از آرش گرفته تا مهاجر و غزه، ایران طیف گسترده‌ای از پهپادهای شناسایی، رزمی و انتحاری را به خدمت گرفته است. برخی از این پهپادها در میدان نبرد هم کارایی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور بیان کرد: سال گذشته قریب به هفت هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات اعتبار مالیاتی به شرکت ها داده شد که معادل یک و نیم برابر کل بودجه معاونت علمی است

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو از رفع انحصار تامین فاکتور 8 و نزدیک شدن به خودکفایی در تولید این دارو، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با همکاری شرکت نوین پرورش دهکده مروارید، موسسه جهاد توسعه وزارت جهاد کشاورزی، شرکت بین المللی نگار نصر بنیاد تعاون بسیج و مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به منظور تکمیل و بهسازی اجرای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و افزایش سطح برداشت تا 300 درصد بر واحد سطح به جریان افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رشد جمعیت و نیاز به تامین پروتئین با کیفیت برای مصرف انسانی زمینه‌ساز گسترش روز افزون مزارع پرورش ماهی در کشور شد. با توجه به افزایش تقاضا در زمینه تامین خوراک مناسب و عدم وجود کارخانه‌هایی که پاسخگوی این نیاز و کاهش وابستگی به واردات و ارزبری شوند، شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر تولید...

خبرگزاری دانشجو

دومین جلسه شورای راهبری فناوری‌های کوانتوم با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

متخصصان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی نمایشگر تلفن همراه را بومی‌سازی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور از راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی کشور» در آینده نزدیک خبر داد.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: این ستاد از کسب و کارهای آنلاین دارای TRL سطح 3 یا بالاتر و مبتنی بر هوش مصنوعی تا سقف یک میلیارد تومان حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه ایران هلث 1403 رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت است.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت ماژول گرده افشان هوایی (پهپاد گرده افشان) شدند. تکنولوژی ساخت این پهپاد تا کنون تنها در انحصار کشور آمریکا بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: این ستاد از کسب و کارهای آنلاین دارای TRL سطح 3 یا بالاتر و مبتنی بر هوش مصنوعی تا سقف یک میلیارد تومان حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 1403) رونمایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: رشد اقتصادی سال گذشته بر اثر توجه به بسترسازی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی، دیپلماسی فعال انرژی در بازارسازی برای نفت و گاز ایران و تمرکز جدی بر دانش بنیان شدن صنعت نفت و اتکا به توان داخلی حاصل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که در کنکور سراسری 2 هفته آینده، از نسل سوم دستگاه‌های تقلب‌یاب رونمایی می‌کند.