یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شلیک 4هزار موشک از لبنان به این مناطق

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
شلیک 4هزار موشک از لبنان به این مناطق

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: چهار هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

همزمان شبکه الجزیره اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن 11 نظامی این رژیم در غزه طی ساعات گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تاکنون 3 هزار و 305 افسر و نظامی این رژیم زخمی شده اند که از این میان یک هزار 584 نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

خبر مرتبط ادعای سنتکام درباره سرنگونی موشک بالستیک و پهپاد انصارالله

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) طی بیانیه‌ای مدعی شد که یک کشتی ائتلاف نیروهای نظامی بین‌المللی، یک موشک بالستیک ضد کشتی انصارالله که از یمن شلیک شده بود را سرنگون کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع جنگ، 513 افسر و نظامی جراحات خطرناکی پیدا کرده اند.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، 247 نظامی این رژیم که در جریان جنگ غزه زخمی شده اند تحت درمان هستند که 24 نفر از آنها وضعیت خطرناکی دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع حمله به غزه 630 نظامی در حوادث عملیاتی و آتش خودی زخمی و 41 نفر کشته شده اند.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی از خروج تیپ ناحل از غزه پس از 6 ماه خبر داد و به حضور دو تیپ احتیاط این رژیم به جای آن اشاره کرد.

از سوی دیگر کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: 4000 موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

شلیک 4هزار موشک از لبنان به این مناطق 2