یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

شمارش معکوس نابودی اسراییل آغاز شده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شمارش معکوس نابودی اسراییل آغاز شده است

آل صادق گفت: امروز اقتدار و ایستادگی محور مقاومت از دایره منطقه‌ای فراتر رفته است.

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: عراق بعد از عملیات طوفان الاقصی جزو کشور‌های پیشتاز در حمایت از غزه بود چه در بعد رسمی و دولت و مواضع این کشور در محافل منطقه‌ای و بین المللی و چه در بعد مرجعیت، مردم، احزاب سیاسی و مقاومت.

آل صادق افزود: نیرو‌های مردمی چندین ماه است که در مرز اردن با عراق مستقر هستند تا پیام حمایت خود را از فاصله نزدیکتری به گوش مردم مظلوم، اما مقتدر غزه برسانند. این کشور تا کنون چندین محموله دارویی و غذایی به دست مردم غزه رسانده و همچنان در کنار مردم غزه ایستاده است.

وی ادامه داد: موجی از شور و شعف پس از عملیات غرور آفرین وعده صادق که منجر به مجازات رژیم صهیونیستی انجامید در بین مردم و مسئولین عراقی شاهد بودیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق افزود: مجموعه اقدامات دولت و ملت عراق بویژه عملیات نیرو‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی همواره مورد تقدیر و تشکر مقاومت فلسطین بوده است.

آل صادق بیان کرد: امروز اقتدار و ایستادگی محور مقاومت از دایره منطقه‌ای فراتر رفته و این را در صدای اعتراض جوانان و دانشجویان آمریکایی و فرانسوی که علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سراسر عالم طنین انداز شده است را می‌توان دید و این حرکات و جریان‌ها این نوید را می‌دهد که شمارش معکوس نابودی اسراییل آغاز شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی